fridapetterssons

Alla inlägg under juli 2013

Av Frida Pettersson - 31 juli 2013 21:28

Och mina älskvärda tofflor är självklart med, syntes dock inte på bilderna.

Av Frida Pettersson - 31 juli 2013 20:55

Hej bloggen!

Idag var jag som sagt på grönalund, inte den allra roligaste gången jag vart där precis men alltid mysigt såklart. Hann dock inte åka mycket alls eftersom köerna var groteska och på eftermiddagen började det spöregna.

På vägen dit stötte jag iallafall på Kenza, så galet fin är hon!



Under tiden på grönan mötte jag även lite folk jag kände. Träffade Cornelia också som jag åkte lite med istället, bl.a frittfall och eclipse. Tycker dock eclipse var lite överskattad.. Inte alls så varken läskig eller rolig, inget adrenalin alls utan endast höjd.

Hade en bra dag hur som haver.
Har nyligen kommit hem faktiskt, nu blir det bara kvällsmys och imorgon blir nog en toppendag, Rix Fm festivalen! Vilka kommer? :)

Här får ni lite bilder från dagen!




Dagens
Jeans- lager 157 // Linne- hollister// skinnjacka- Lindex// Väska från en marknad.

Av Frida Pettersson - 31 juli 2013 08:22

Klockan är inte ens halv 9 och jag sitter på bussen mot stan, eller ja tågstationen.
Kommer bli en bra dag på grönan , hoppas bara att det inte börjar regna..

Kanske uppdaterar er på tåget, vi får se!
Annars får ni ha det så bra!

Av Frida Pettersson - 31 juli 2013 00:06

Låter rubriken tala..

Lyssnar på världens finaste musik, samtidigt som jag kollar bilder från Grekland och skriver med världens gulligaste Tibi (en av kyparna) att man kan sakna någon så mycket..

Dör. Vill inte vara här.
Kommer aldrig kunna fortsätta mitt liv efter den veckan.. Det finaste som hänt mig.



Saknar dig.

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 22:22

Ligger ensam kvar och kollar film. Allt en tjej vill ha heter den, den gick på tv så jag kollade. Insåg nu att jag har sett den här förut, komiskt!

Har det lite mysis här ensam. Dom andra har gått och lagt sig, bara tjejer i huset då pappa rest iväg en vecka till Norrland.

Imorgon är det upp tidigt som gäller, vårt tåg mot Stockholm går vid 9, inget sova här inte..

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 20:22

Kladdkaka, allsång, en sjungande mama och mina atlantica princess tofflor är på, det duger.
Dock får jag höstkänslor vilket INTE duger.

Oj

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 20:03

Glömde bort att säga att jag köpte ett iPhone skal i Grekland också.. Oupsi

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 19:54

Var ju då inte meningen att det skulle vara frågetecken före varje såndär sak, men jaja då vet ni iallafall!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards