fridapetterssons

Alla inlägg den 2 juli 2013

OMG

Av Frida Pettersson - 2 juli 2013 23:06

Trodde aldrig i hela mitt liv att detta skulle hända mig, men jag har blivit fast, totalt beroende, utav en serie. The vampire diaries, jag säger bara det. Perfection.

Gav det en chans strax efter middagen och har kollat bokstavligt talat hela tiden efter det. Tog en paus för ett tag sen, pratade i telefon med mina sjuka bästavän. Älskar dig så!

Nu har jag satt igång igen, lär väl ligga och dregla framför detta hela natten. Jag menar, Stephan? Asså jag avlider, aldrig sett nåt snyggare! Okejokej, Damon är inte långt ifrån han heller. Vilken gudagåva detta är, åh dör.

Av Frida Pettersson - 2 juli 2013 16:13

Hej bloggen!

Just nu sitter jag i bilen, ensam. Mamma och Julia är inne och skulle handla något. Vi har precis vart på Coop och handlat.
Tidigare idag har jag städat hela huset i brist på liv. Var nog första och sista gången det hände, haha.
Mitt hat till städning är brutalt, just saying.

Hoppas ni haft en bra dag iallafall!
Puss.

-

Av Frida Pettersson - 2 juli 2013 12:43

Under förmiddagen var jag ute på promenad med Wille samtidigt som jag förde ett fint telefon samtal med Johanna. Åh saknar dig bebis!

har jag nyss ätit lite lunch, nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards