fridapetterssons

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Frida Pettersson - 6 juli 2013 23:49

Hamnade först hemma hos Johanna helt spontant. Vi kollade på sommarkrysset, dansade runt och hade sjöng och hade det bra!
Av någon random anledning hamnade vi hemma hos Melina, eller nej, sittandes utanför melinas hus.
Vi trodde inte hon var hemma, så vi låg på gatan, lyssnade på musik, och snackade massvis!
Efter en och en halvtimma liggandes där visade det sig att Melina faktiskt var hemma ?!? Så nu har vi traskat in här. Sitter på rummet och myser, har hoppat studsmatta. Livet är bra!

Bjuder på massa bilder istället. Om ett tag kommer Oskar tror jag! Sen ska vi cykla hem igen.
Sen sover jag hos Johanna.
Superbra kväll, puss!

Av Frida Pettersson - 6 juli 2013 17:27

Sitter i bilen påväg hem. Först var vi en sväng på stan och sedan tunapark. Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på! Kanske träffa Johanna som är hemma nu, vem vet.

Sol

Av Frida Pettersson - 6 juli 2013 14:19

Hej bloggen!

Idag har jag solat fram tills nu.
Nu ska jag göra mig iordning, vi ska till stan snart så ja!

Tänkte bara höra av mig lite och så.
Ha det!

Av Frida Pettersson - 6 juli 2013 03:47

Hej alla vakna kära läsare!

Här ligger jag, en fin natt/morgon som denna. Det är ljust ute, jag är hur pigg som helst, gamla rutiner börjar falla på plats. Bra eller dåligt, vet man ej.
Men en sak vet jag, och det är att jag lär inte vakna imorgon bitti haha..

Klockan är ändå snart 4, då kan man i princip lika bra vara uppe resten av natten också..
Vet inte varför jag bloggar ens, min tråkighet tar över.

Här får ni iallafall en gammal goding på mig och bästis som kommer hem imorgon! Sommaren 2012, det var tider det.

Kan även bjuda på en bra jävla text som stog i en tidning. Yo go girl!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards