fridapetterssons

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Frida Pettersson - 14 juli 2013 23:40

Nu har vi lagt oss i sängen och myser! Hade tänkt kolla på en film men cp-datan vägrar fungera. Jag som inte är varken datateknisk eller tålmodig får adhd utbrott, höll på slänga ut den genom fönstret.

Har haft en bra kväll! Imorgon blir det en heldag med min finaste, på kvällen drar vi!! Ska bli otroligt skönt att få komma tillbaka.

Av Frida Pettersson - 14 juli 2013 20:21

Vid halv 7 åkte jag och hämtade Johanna!
För en stund sedan var vi på Konsum och köpte mys, nu sitter vi framför tv:n, kollar på solsidan och har det super!

Hörs sen.

-

Av Frida Pettersson - 14 juli 2013 17:06

Hej bloggen!

Idag har jag faktiskt bara tagit det lugnt, såna dagar behöver man då och då. Vädret var passande för en "inne-dag" så jag har städat rummet, packat, och snackat i telefon med Johannna osvosv.

Har kanske inte nämnt det, men imorgon drar jag och Johanna upp till mitt landställe igen! Ska bli superhärlig, träffa Albin och Henrik och bara ha det bra.
Ikväll sover Johanna här, det blir också super!

Av Frida Pettersson - 14 juli 2013 13:49

Minns denna bild. Var nyförälskad, lycklig, denna natt sov jag över med min själsfrände. 

 

     

 

Åh, gamla goda tider. Precis efter vi fått sommarlov, 2011 om jag minns rätt. På bilden några i mitt underbara gäng, men vissa saknas dock och ett par på bilden har lämnat våran fina klass. Det var inte igår inte..

 

 

 

Sommaren 2012, en sommar man inte glömnmer. I hållsta tillsammans med Melina på bilden, saknar det, saknar oss.

 

 

 

Mitt andra hem i stockholm hos johannas farmor, dagen innan kryssning förra året!

 

 

 

Jag, Johanna, Anton & Oskar. Kryssningen 2012, vilken natt!

 

 

 

Lidingö med Nellie och Johanna förra sommaren. En såndär dag som det skriker sommar om, dagen efter grönan! Herre min vad roligt vi hade dom där dagarna!

 

 

 

Fina grannarna och käraste barndomsvännerna kom över på middag, vilken trevlig kväll vi hade! 

 

 

 

Stockholm med Melina och Johanna hemma hos Johannas farmor. Och Eric Saade konsert. 28 April 2012 tror jag det var.

 

 

 

Grekland - Rhodos förra året. Om 7 dagar är jag tillbaka. Längtan är enorm!

 

 

 

 

TBT.    

 


Av Frida Pettersson - 14 juli 2013 01:41

Ligger och kollar massor med videos på vine och typ kissar ner mig, dööör vad roligt!!

Hade inte mycket att komma med!
Ska väl försöka sova om en stund i guess.
Imorgon blir det städning, packning och lite sånt under dagen. Ja vi får se, men har lite saker jag måste fixa!
Puss.

Av Frida Pettersson - 14 juli 2013 00:08

Vid 5 drog vi över till mormor. Käkade gott, och gick som vanligt upp ett par kilo. Hade supertrevligt med kusinerna, satt och snackade och hade det kul! Fick även pröva linneas moppe, åkte någon meter själv på gräset haha och fick åka bakom henne en kortis.
Roligaste på länge, ska lätt skaffa men nu är det bara spara pengar då! Helt klart värt det, otroligt roligt.

Vid halv 11 sa jag hejdå till alla, gick hem bytte om och stack sedan till skolan där jag träffade fina killarna.
Hade superkul som vanligt!

Åh, nu hoppas vi på att resten av sommarlovet fortsätter såhär bara.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards