fridapetterssons

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Frida Pettersson - 17 juli 2013 23:26

Ikväll har vi träffat Albin och Henrik, härliga pojkar de där!
Vi spelade fotboll och lite så, sedan trängde vi ihop oss i våran lilla ministuga.

Ändrade även planerna lite idag. Det var meningen att vi skulle åka hem imorgon, men istället stannar vi till på lördag. Haha blir lite stressigt där, kommer hem lördag eftermiddag och åker på söndag, till Grekland alltså. Så jag måste hinna packa och så! Men ja, jag gillar sånt så jag hinner.

Annars hade jag inte så mycket att säga. Ni får ha det så bra så hörs vi!
Och ja en sak till, ni vet hur internet är här uppe.. Kommer inte bilderna upp i detta inlägg vet ni varför, haha..

Av Frida Pettersson - 17 juli 2013 17:03

Nu har vi tagit över varandras sängar, ligger och lyssnar på musik och kommunicerar genom spegeln. Haha som ni ser på bilden här under så vaknar vi upp bredvid en spegel, ingen fin syn att vakna och kolla in i en spegel och först se en nyvaken Frida och sedan en nyvaken Johanna, rätt vidrigt faktiskt.

Nu såhär innan maten har vi absolut nada att göra, bara att vänta tills maten blir klar typ? Haha.

Av Frida Pettersson - 17 juli 2013 15:22

Förut var jag ute och åkte vattenskidor, så kul!
När vi kom hem så tränade jag, kändes skönt och gick bra så aa!

Spelade lite fotboll med pappa och syster, har nyligen kommit hem för vi cyklade ner och tog ett snabb dopp, 14 grader i vattnet, mys.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite grann, väntar bara på att Johanna ska bli klar i duschen haha.
Puss

Av Frida Pettersson - 17 juli 2013 12:26

Drog ner till stranden för en stund sedan men stannade där ca 10 min innan vi var tvungna att dra hem igen pga iskalla stormvindar som aldrig ville sluta..

Nu har vi istället slagit oss ner som pensionärer utanför våran lilla mys-stuga, här är det iallafall supervarmt så vi sitter och solar och pratar och har det bra.
Puss så länge!

Av Frida Pettersson - 17 juli 2013 10:45

Godmorgon bloggen!

Här ligger jag, Johanna ligger ovanför mig. No misstolk nu, inte som ni tror! Vi ligger i en våningssäng..

Om en stund ska vi ner till stranden. Efter det ska vi träna lite, sedan åka vattenskidor och ikväll blir det att sova över med Henrik och Albin!

Just nu ligger vi i våra sängar och tävlar om vem som har 3G haha. Internet här uppe är så jäkla dåligt, pinsamt.

Av Frida Pettersson - 17 juli 2013 01:05

Hej vänner!

Idag har varit en så himla bra dag. Först drog vi in till Norrtälje där vi träffad Anton, åhh har saknat dig!
Vi hade superkul, gick runt i hela Norrtälje och bara snackade och utforskade.

Vid 7 käkade vi middag, kebab ftw. Sedan träffade vi han igen, drog hem med bussen halv 9.

Förut var vi nere och spelade lite fotboll. Sedan packade vi ner oss i våran mysstuga. Här har vi spenderat kvällen. Chips dricka och har snackat en hel del! Killar, kärlek, problem och allt som har med tjejer att göra.
Imorgon blir en jäkligt bra dag det med! Längtaaar.

Puss!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards