fridapetterssons

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Frida Pettersson - 20 juli 2013 21:37

Jag borde nog vara snäppet ifrån världens lyckligaste tjej, men nejdå..
Alltid ska allt skita sig, orkar inte..
Att ständigt behöva känna såhär, vet inte hur länge jag pallar mer.
Just nu är jag ute och går för mig själv, allt blir självklart bättre av att få komma ut, framför allt bort. Bara gå runt och andas in sommarvärmen.
Men ändå, där inne, känner jag hur tårarna inte är långt ifrån. Fan.

När jag kommer hem ska jag lägga mig och kolla på TVD och gråta lite till. Sedan ska jag försöka bli lite pepp på morgondagen då Grekland gäller.
Bara att bita ihop och rycka upp sig!

Av Frida Pettersson - 20 juli 2013 12:57

Hej bloggen!

Nu sitter vi i bilen påväg hem, jag Johanna och farfar efter ett par härliga 6 dagar ute på landet.
Sista gången denna sommar för Johannas del, jag åker tillbaka i augusti för kräftskiva.

När jag kommer hem ska jag packa, packa och packa lite till.

Myser i löpartights, tjocktröja, luva, och beats som inte är mina. Som pricken över i så är jag helt osminkad och har ej borstat håret.
Tar detta med att reseoutfiten ska vara bekväm seriöst, haha!

Pusshej så länge.

Av Frida Pettersson - 20 juli 2013 00:04

Henrik och Albin drog hem för lite drygt en timma sedan. Hängde bara i stugan vår, alltid kul!

Har nyligen moffat ostbågar och fanta med Johanna, seriöst undrar hur många chipspåsar och fantor vi klämmer i oss här borta..? Sjukt..

Är överpeppad för imorgooooon drar jag till Grekland, favorit stället!
Eller ja tekniskt sätt är det imorgon eftersom klockan är över 12 är det ju faktiskt lördag.
Johanna ligger och sover och jag funderar på att släcka jag med, är rätt död med tanke på att gårdagens sömn inte var den bästa..

Sov så gott så hörs vi!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards