fridapetterssons

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Frida Pettersson - 29 juli 2013 23:51

Ikväll återförenades jag med mina käraste vänner efter ca hundra år ifrån varandra. De fick mig som vanligt skratta tills jag grät, haha!
Nej men det var riktigt härligt att träffas , har saknat er så mycket!

Nu ska jag snart sova, är rätt trött efter gårdagen, eller ja natten.
Så godnatt på er!

Av Frida Pettersson - 29 juli 2013 19:20

Imorse kom vi hem från Arlanda tillbaka till Eskilstuna strax innan 6. Sov hela bilresan och somnade direkt jag kom hem, så fick väl runt 4 timmars sömn inatt. Är rätt sliten nu.

Drog hem till Johanna vilket var år och dagar sedan sist, saknat dig babel. Vi pratade, och drog sedan till Konsum för att handla munkaar, dock köpte vi fel så dom var inte så goda haha..

Just nu ligger jag i sängen vilket jag gjort ett tag, har inte så mycket ork..

Av Frida Pettersson - 29 juli 2013 16:38

Utsikten från min och systers rum

Lunchaa, samt min fina blomma jag fick av alexandro, älskling.

Ute och shoppade lite på kvällen.

Stranden, sjukt hur fint havet är. Kristallklart!

Standard drink varje kväll.

Inte alla som tar egopics med en retarded turban på huvudet.

Jag och mami

Grekisk afton på hotellet!

Strandbilder

Shopping i rhodos stad

En liten del av där vi sitter vid kvällarna!

Vidrigt fiskspa moder gick på

Kvällsshopping

Solnedgång vid stranden, galet fint!

Poolmys!

Världens finaste kille, kär.

Jag och min sötnooos!

Kanonsuddig bild på mig och Alex.

Och slutligen ännu en suddig bild på mig och bästa Marcus.

Har ca tusen bilder till men herregud då skulle det bli alldeles för mycket.
Jag lovade en grov bildbomb, så här har ni!!

Av Frida Pettersson - 29 juli 2013 15:51

Inne på mitt ca 2648 inlägg om Grekland, hur mycket jag älskar det, saknar det osv. Skiter i om ni inte orkar läsa, jag skriver ändå!

Kan helt ärligt säga att detta har varit den allra bästa veckan i hela mitt liv. Har nog aldrig varit så lycklig som där. Saknar redan allt, så det gör ont. Så sjukt ändå, igår var jag där, helt plötsligt satt jag på ett flygplan, och nu är jag här.
Bara tanken på att aldrig mer få träffa människorna där får mig att gråta ännu lite mer.
Självklart är det kul att få träffa sina vänner igen, har saknat er!
Men, vill trots det bara tillbaka, nu.

En kort sammanfattning om veckan då..
Har levt på pommes, tsatsiki , macka och tomat under veckan. Solat och badat hela dagarna, lärt känna nya människor, shoppat, druckit ett antal drinkar (alkoholfritt förstås), gått och blivit kär i alla kypare samt entertainment-människor. Dansat bomba (hotellets dans) och njutit av hela mitt hjärta. Mitt absoluta favoritställe på hela jorden, det gör ont att vara hemma.

Snart kommer det upp en rejäl bildbomb, och då menar jag rejäl. Fick faktiskt sätta ihop några collage för annars skulle det blivit alldeles för mycket bilder.
Så håll utkik!

Av Frida Pettersson - 29 juli 2013 04:35

Kvällen igår (det är ju natt nu) var vidrig helt ärligt. Satt mest och kallsvettades, hade ont i magen, och panik under hela kvällen. Var så nära att brista ut i tårar hela tiden, var tvungen att gå in på toaletten ett antal gånger för att lugna ner mig, kunde inte vistas där ute.

Gick runt och tog bilder med några kypare och sådär, fick ännu mer ångest. Sa hejdå till Liam och Dylan, saknar er. Kämpade mig igenom hela kvällen men det brast när vi stog och väntade på bussen som skulle köra oss till flygplatsen. Började tokböla, satt sedan ensam på en proppfull buss och sket totalt i folket utan satt där och skakade och grät.
Det gjorde så jävla ont, hela jag gick i bitar. Svårt att förklara, men ni anar inte hur mycket det stället och människorna betyder för mig. Och att nu veta att jag aldrig mer får träffa dom.. Det gör ont.

På flygplatsen lyckades jag behärska mig någorlunda, tröstshoppade även lite till på Victoria's Secret, kände att det var nödvändigt!
Planet gick vid halv 1 på natten, somnade direkt. Dock sov jag ca 15 min var vaken resten av resan. Var så galet trött men satt oskönt som en pinne så det var omöjligt att sova.
Nu är jag tillbaka i Sverige, usch vad det tar emot att säga.

Är inte på humör för någonting just nu, vill bara sova.
Har lovat er en brutal bildbomb sen och det ska ni få, jag lovar!
Hejdå så länge.

Just nu i bilen.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards