fridapetterssons

Alla inlägg under juli 2013

Av Frida Pettersson - 10 juli 2013 23:21

Hej bloggisen!

Kom faktiskt hem rätt nyligen efter en härlig kväll med skönaste pojkarna. Hängde runt i skogstorp som vanligt, skrattade mig till döds under princip hela kvällen. Tackar och bockar för det!

Nu blir det tvd mys, vad annars haha? Killarna mobbade sönder mig för att jag kollat typ en säsong per dag haha, men vaadåå liksom kan inte rå för att jag är beroende!

Här får ni ett gäng sköna bilder på mig själv, haha oh dear lord..


Av Frida Pettersson - 10 juli 2013 00:36

Ohshit, ska försöka somna skapligt inatt, undrar hur det går.
Haha nejmen, ja säger alltid så, sen slutar det med att någon rolig smsar och så ligger jag vaken och skriver med den personen typ hela natten.

Menmen, give it a try liksom. Så godnatt på er, sov gott!

Bjuder på en helt o-redigerad bild på mitt öga, haha vaddå bildbrist liksom..

Av Frida Pettersson - 9 juli 2013 22:50

Efter att jag kollat klart på allsång på Skansen då drog jag ut och mötte Johanna.
Cyklade ett varv runt hela skogstorp. Sedan låg vi på kompisgungan och hade det sådär bra som bara vi kan. Herre kompis, du kan få mig skratta alltså!

Kom hem för en stund sen.
Nu har jag myst ner mig i sängen!
Ha det bra.

Av Frida Pettersson - 9 juli 2013 20:07

Allsång på Skansen mys framför tv:n nu. Åhhh vad jag vill vara dääär just nu! Anton Ewald (min älskling) Håkan Hellström, osv. Så himla härligt ju, vill verkligen dit!!

Av Frida Pettersson - 9 juli 2013 14:42

Vart nada med Johanna idag, lite tråkigt men har haft det bra ändå.
Solat hela dagen lång, och badat!
Har varit otroligt varmt idag, helt sjukt skönt. Får mig längta ännu mer till Grekland. Veet att jag spammar om det men åhh vad jag vill dit nu!
Bara 12 dagar, kämpa.

För en stund sedan var jag ute på långpromenad i värmen med hunden min.
Hoppas ni haft en toppendag, puss!

Av Frida Pettersson - 9 juli 2013 10:59

Godmorgon bloggen!

Längesedan jag var uppe såhär pass tidigt, eller ja jag gick faktiskt upp för en halvtimma sedan.

Just nu ligger jag ute och solar. Planerna för dagen är att dra någonstans och bada och sola med Johanna! Det blir kul.

Ha det

Av Frida Pettersson - 9 juli 2013 02:37

Ian Somerhalder, Damon, sexgud, kalla honom vad ni vill. Avgudar dig!

Hahahhaah

Båda min älsklingar på bild.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards