fridapetterssons

Alla inlägg under juli 2013

Av Frida Pettersson - 29 juli 2013 04:35

Kvällen igår (det är ju natt nu) var vidrig helt ärligt. Satt mest och kallsvettades, hade ont i magen, och panik under hela kvällen. Var så nära att brista ut i tårar hela tiden, var tvungen att gå in på toaletten ett antal gånger för att lugna ner mig, kunde inte vistas där ute.

Gick runt och tog bilder med några kypare och sådär, fick ännu mer ångest. Sa hejdå till Liam och Dylan, saknar er. Kämpade mig igenom hela kvällen men det brast när vi stog och väntade på bussen som skulle köra oss till flygplatsen. Började tokböla, satt sedan ensam på en proppfull buss och sket totalt i folket utan satt där och skakade och grät.
Det gjorde så jävla ont, hela jag gick i bitar. Svårt att förklara, men ni anar inte hur mycket det stället och människorna betyder för mig. Och att nu veta att jag aldrig mer får träffa dom.. Det gör ont.

På flygplatsen lyckades jag behärska mig någorlunda, tröstshoppade även lite till på Victoria's Secret, kände att det var nödvändigt!
Planet gick vid halv 1 på natten, somnade direkt. Dock sov jag ca 15 min var vaken resten av resan. Var så galet trött men satt oskönt som en pinne så det var omöjligt att sova.
Nu är jag tillbaka i Sverige, usch vad det tar emot att säga.

Är inte på humör för någonting just nu, vill bara sova.
Har lovat er en brutal bildbomb sen och det ska ni få, jag lovar!
Hejdå så länge.

Just nu i bilen.

Av Frida Pettersson - 28 juli 2013 14:11

Ligger vid poolen och pressaar, känner att jag inte kan åka hem än måste bli brunare först!
Känner faktiskt att jag inte kan åka hem helt och hållet, tror jag stannar här, det blir bäst så.

Lär ligga här hela dagen! Kanske skulle träffa en av killarna som jobbar här vid stranden sen, får se hur det blir.

Annars är allt sjukt bra som vanligt. Såklart otroligt deppig över att hemfärden gäller ikväll men vad ska jag göra åt saken? Lär väl gråta ihjäl.

[Bild]

Av Frida Pettersson - 28 juli 2013 00:35

Okejokej, alltid händer saker sista kvällen, lär känna nya människor då osv, har alltid roligast då!!

Denna kväll var sååå galet roligt. Först satt vi som vanligt familjen och kollade uppträdanden och drack drinkar. Efter ett tag kommer en av kyparna fram med en lapp och säger att det är från hans kompis (en annan kypare). På den stog det att jag skulle adda han på Facebook så det gjorde jag. Sen skrev jag med han hela kvällen och vi bestämde att vi skulle ses när han hade slutat jobbet.

Familjen gick upp och la sig vid halv 12. Så jag satt ensam kvar. Helt plötsligt känner jag hur nån petar mig i ryggen, det var ett gäng killar från typ England som frågade om jag ville sitta med dom, så det gjorde jag.
Servitris-saken jobbade rätt sent så jag satt och snackade med dom ett bra tag, sjukt roliga killar! Dock är min engelska pinsamt dålig, haha dör..

Efter ett tag träffade jag iallfall han, vi satt och pratade och lite så. Stannade inte med han länge dock. Gick tillbaka till killarna och dom frågade om jag ville med till något ställe och typ dansa, men var tyvärr tvungen att gå hem då så ja..
Men vi träffas imorgon istället! Sista dagen, såå sjukt. Kommer sakna ihjäl mig efter alla, kan inte leva utan dom.. Dör dör dör dör.

Fan vilket bra avslut på resan ändå!

Av Frida Pettersson - 27 juli 2013 13:53

Ligger vid poolen och steker, har det helt underbart.
Åt lunch för en timma sedan ungefär, blev sååå lycklig för min snyggbabe var tillbaka! Ni förstår han hade ledigt igår och då typ dog jag, men nu är han tillbaka!!

Ikväll blir nog en riktigt bra kväll.
Tänkte bara uppdatera er lite så ni vet liksom. Puss!

Av Frida Pettersson - 26 juli 2013 22:50

Sitter ensam på balkongen, har panik, kommer seriöst börja gråta när som helst. Imorgon är vår sista "riktiga" dag här, dagen efter det måste vi checka ut från rummet vid 12 men vår buss härifrån går inte förens halv 11 på kvällen.
Klarar inte ens av tanken på att lämnas stället, människorna. Om man kunde beskriva denna lycka alltså..
Och om jag kunde beskriva min kärlek till personalen här. Funderar på att gifta mig med någon av dom så jag kan stanna här föralltid.
Önskar också att jag kunde förklara mina panik-kramper, så någon förstod.. Känslan man får när man inser att man aldrig mer kommer träffa dessa människor. Som jag har lärt känna, levt med i en vecka, avlider.
Detta är typ värre än en heartbreak, haha seriöst. Mår så psykiskt dåligt.

Kan dock Inte tvinga mina päron att åka tillbaka hit nästa år, så det är kört. Fan, kan inte tänka på något annat..

Detta inlägg vart riktigt deppigt, men kände att jag behövde skriva av mig. Kan inte ens sova, allt jag vill är att spendera varenda sekund med min älsklingar. Gråter ihjäl.

Av Frida Pettersson - 25 juli 2013 22:43

Vi satt där och bara hade det bra och lyssnade på en tjej som sjöng, så kommer helt plötsligt Alexandro min älskling fram och typ frågar om jag inte ska gå upp och dansa, innan jag hinner svara ropar han på en kypare som kommer direkt och så tvingar de upp mig. Svårt att förklara men alla satt vid sina små bord och drack och framför är det en scen och sen lite mellanrum, så man kan säga att de var rätt stor "publik".
Och där stog jag helt ensam framför alla, och dansade tryckare med en snubbe samtidigt som vi hade en fin konversation om allt och ingenting och jag snackade engelska som ett retard. Vi dansade ett bra tag och då började det ramla på fler och fler folk, efter en stund stog alla och dansade.
Det var såå otroligt mysigt, allt var så perfekt!

Önskar jag kunde beskriva min lycka men tyvärr kan jag inte det. Vill bara stanna hör föralltid, aldrig komma tillbaka till verkligheten.

Denna kväll var seriöst så jäkla fin och mysig, allt var så perfekt.
Efter allt detta tackar jag för mig och säger godnatt till er där hemma!
Fan vill aldrig aldrig här ifrån.

Av Frida Pettersson - 25 juli 2013 20:04

Hej bloggisen!

Ursäkta för dålig uppdatering men det får ni faktiskt leva med, har annat för mig.

Idag har det varit strand och pool-häng hela dagen som alltid, sola och bada hela dagen. Vid halv 4 drog jag och syster in till rhodos stad, lite jobbigt att trava runt där bland gatorna när det är värmebölja, men det gick. När vi skulle ta bussen hem så råkade vi hoppa av för tidigt så vi fick trava en kvart i värmen, helt vilse och jag trodde vi skulle dö.. Kom tillslut hem efter mycket om och men.

Vi har ätit middag för en stund sedan och sitter nu vid baren och kollar uppträdandena som varje kväll, mycket trevligt!

Ha det bra.

Av Frida Pettersson - 24 juli 2013 15:19

Heeej hörrni!

Har det underbart bra här borta. Solar och badar och äter gott hela dagarna! Är kär i alla som jobbar här, är kär i stället, är kär i landet.
Idag har varit en superdag i solen. Nu ska jag bara sätta på mig kläder sen ska vi ner och fika.

Ikväll blir det rhodos stad, sååå sjukt fint där! Dö-längtar efter shoppingen också!

Hoppas ni har det bra där hemma.
Kan säga er att jag har det iallafall bra bra bra här!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards