fridapetterssons

Alla inlägg under juli 2013

Mys

Av Frida Pettersson - 23 juli 2013 22:44

Hela kvällen har vi spenderat nere vid baren eller vad man ska säga, ni vet där man hänger på kvällarna med uppträdanden och grejer.

Ja iallafall så var det ju grekisk afton och det var hur mysigt som helst! Vart uppdragen på scen 2 gånger i massa såna här dansled och grejer, så jäkla roligt!
Resten av kvällen satt vi och langade drink på drink, hehe.

Har insett min grova kärlek till personalen, är heeeelt nere i dom. Alla är så jäkla snälla och snygga ;)

Nu sitter jag och käkar chips, och myser. Hörs, puss!

Av Frida Pettersson - 23 juli 2013 17:12

Hej snyggingar!

Först och främst tänkte jag ta och berätta att det funkar tyvärr inte att ladda upp bilder här borta, så jag kommer endast skriva inlägg utan bilder vilket jag tycker är skittråkigt men ni får en grymt stor bildbomb när jag är hemma istället!

Lite om idag då..

Hände ungefär samma sak som igår. Under förmiddagen häng vid poolen, käka lunch, sen till stranden. Efter det duschade jag och sen tog vi en fika och har nyss varit ute och handlat lite.

Solen tar riktigt bra här borta, har redan fått supermycket färg vilket jag älskaar. Kan stå hur länge som helst och kolla min bikinirand och bara stå och glo, gorgeus, man blir så mycket snyggare ju!

Ikväll är det grekisk afton här på hotellet, så vi spenderar kvällen här. Vi skulle egentligen hyrt mopeder och åkt in till rhodos stad hela kvällen och dagen efter åka till en strand, men vi ska göra det imorgon istället!

Livet här borta är bra, faktiskt perfekt. Ska njuta till 1000 av dom sista 5 dagarna här borta.
Puss!

Av Frida Pettersson - 22 juli 2013 22:09

Hej på er!
Hur är det i Sverige? Hört att det skulle vara toppenväder iallafall vilket är bra för er men dåligt för mig. Haha och ja nu låter jag som en bitter surkärring men när jag är bortrest tycker jag gott och väl det kan regna lite på er där hemma, haha!
För att komma till sak iallafall..

Förut åt vi middag, sedan gick vi ut lite på gå-gatorna ganska nära vårat hotell, köpte ett skärp och ett par efterlängtade shorts.

Har nyss kommit tillbaka till hotellrummet. Klockan är bara strax över 11 men har redan druckit drinkar tills jag kissar på mig och "uppträdandena" är slut så ja.

Försöker slänga upp lite bilder men tror inte det går så ja..
Ha det bra så hörs vi!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Frida Pettersson - 22 juli 2013 16:48

Haha nejmen så mysigt att bilderna kom upp osv, det saknas ca 5 bilder som detta skit wifi vägrade lägga upp.. Haha åh, fett cp.
Aja, ni får dom nån annan gång, hejdå!

Av Frida Pettersson - 22 juli 2013 16:22

Idag har vi hängt vid poolen och solat och badat fram tills lunch.
När vi skulle äta lunch fick vi världens välkomnande av vår gamle vän alexandro. Så himla roligt för känner igen alla, älskar människorna som jobba här! Han gav oss rosor och jag fick kindpussar och hela rubbet. Haha så söt!!

Efter lunch drog vi ner till stranden och var där tills för ett tag sen. Gick hem, duschade och gick ner och fikade. Om en stund ska vi ut och shoppa lite, men bara på gatorna utanför, resten tar vi ikväll, det är alldeles för varmt nu!

Seriöst avgudar detta ställe, allt är så perfekt och jag kan lova er att jag nog aldrig varit såhär lycklig förut.
Det är bara så jävla bra alltihop.

[Bild]

[Bild]


Älskade lunchen och min fina blomma av bästa ligger där bredvid!

[Bild]


Randen efter endast idag, solen tar riktigt bra här borta!
Kanske uppdaterar med en ny bikini-rand-bild vare dag så får ni se skillnaden i slutet ;)

[Bild]

Av Frida Pettersson - 22 juli 2013 07:54

Flygresan igår gick super, stämningen på planet var otroligt mysig. Alla var så glada. Bäst var det i slutet när dom släckte ner hela planet eftersom det var mörkt ute. Det enda ljuset var rhodos stad som syntes, kan varit bland det finaste jag sett! När vi landade spred sig applåder och jubel över hela planet, haha åh underbar känsla!

När vi äntligen kom till hotellet fick jag något ryck och vart såhär otroligt cp glaad, ren lycka. Vårat hotell rum kan vara bland det finaste jag har skådat! Hur stort som helst, som ett hus nästan! Jag och syster har en egen våning, supermysigt. Egen toa och allt!

Vi gick och la oss vid 2 igår. Men har inte alls sovit mycket inatt, var för spänd. Imorse gick jag och sis upp typ halv 7, haha! Gick ut på en strandpromenad, mys!

Vi har nyss ätit frukost, åh ren lycka. Såå sjukt gott!
Okej nu ska jag sluta med denna bibel och istället gå och byta om till bikini. Och så ni vet så är Grekland en timma före så när jag skriver detta är klockan 9 och inte 8.

Ska njuta av livet också, älskar detta ställe såå mycket. Åh!!

Här får ni en liten bildbomb

Här är min och Julias sängar

[Bild]

Av Frida Pettersson - 21 juli 2013 17:19

Heej bloggisen!

Här står jag på Arlanda, väntar på sis som är på toa. Vi har checkat in, fikat och gått runt här. Victorias Secret för bövelen, såå nice!

Vi får gå på planet om en halvtimma men det lyfter inte förens halv 7. Åhh inte långt kvar nu, dööör!

Pusshej och ha det bra i Sverige!

Av Frida Pettersson - 21 juli 2013 13:33

Nu sitter vi i bilen påväg till Arlanda. Som jag har längtat, och nu är vi äntligeen på väg!

Kommer faktiskt ha wifi där borta, men vi får ändå se hur det blir. Känner inte direkt för att ägna all min tid åt bloggen direkt. Kommer säkert några inlägg här och var, ni får helt enkelt hålla utkik!

Nej men hörrni, vi hörs! Puss.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards