fridapetterssons

Alla inlägg under augusti 2013

Av Frida Pettersson - 30 augusti 2013 21:17

Okej, har tvingat mig själv att rycka upp mig idag. Den har ändå varit helt ok.
Under dagen har jag haft PLL maraton, på eftermiddagen åkte jag mamma och pappa och köpte moppe. Tack så hemskt mycket, åh älskar den! Bara vänta tills jag blir 15 och får körkort, tills dess får jag nöjda mig med att åka bakom mina päron.

Har varit ute och åkt under kvällen, så otroligt roligt! Kom hem ganska nyligen. Just nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet med sis och äter chips.
Mysis!

Av Frida Pettersson - 30 augusti 2013 17:44

Mamma och pappa vet alltid hur man får mig på bättre humör igen. Tack så mycket bästa ni!

Av Frida Pettersson - 29 augusti 2013 23:07

Kan inget annat än att gråta, vilket jag gjort under exakt hela kvällen.
Tårarna bara rinner, det gör så ont. Och det värsta av allt är att jag inte har en enda jävla aning om vad jag ska göra.

Av Frida Pettersson - 29 augusti 2013 10:48

Har precis satt igång avsnitt 1 utav pretty little liars. Får se om jag blir lika besatt av detta som the vampire diaries, skulle tippa på det.

Av Frida Pettersson - 29 augusti 2013 09:22

Imorse vaknar jag upp, trodde äntligen jag höll på bli frisk från förkylningen och så, huvudvärken var borta och allt var toppen..
Tills jag i princip typ börjar spy slem, OMG! Har fått sån här äcklig slemhosta istället, alltså vet ni hur fucking vidrigt det är eller?! Fy helvete säger jag bara.

Nog om det. Är hemma idag också, såklart.. Ska väl bara ruttna hemma o guess, alltså börjar bli redigt trött på detta skiten nu. Orkar inte.

Av Frida Pettersson - 28 augusti 2013 15:42

Hej på er!

Har varit hemma idag också, får se hur det blir med skolan imorgon. Är fortfarande sådär riktigt himla förkyld och varje gång jag reser mig upp går huvudet i tusen bitar (ja, känns det som iallafall).
Men jag verkligen hatar att missa skolan, eller nej inte själva skolan men jag hatar att ligga efter angående skolarbetet. Får panik.

Idag har inte hänt mycket alls. Kollat skräckfilm, samt tv. Inget speciellt direkt.

Puss!

Av Frida Pettersson - 27 augusti 2013 17:57

Hej bloggen!

Sitter framför tv:n och glor på VMA, åh tänk att vara där alltsåå.
Idag har jag mest suttit i soffan och ruttnat bort. Hatar att vara sjuk, blir så jävla rastlös.
Plus att jag alltid överdriver och tror jag är döende, vilket jag förmodligen är.. Men ändå.

Ne, hörs sen puss.

Bildbrist

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards