fridapetterssons

Alla inlägg under september 2013

Av Frida Pettersson - 30 september 2013 22:22

Ny dag imorgon, godnatt på er och sov gott!

Av Frida Pettersson - 30 september 2013 20:21

Under kvällen har jag varit ute på långpromenad med systrarna mina, annars har jag bara suttit i sängen med musik och även tagit en dusch. Såna här kvällar behövs!

Försöker ladda upp för tisdag imorgon men är sjukt otaggad, åh vad jag vill ligga i min säng om mornarna.


Av Frida Pettersson - 30 september 2013 13:55

Hej bloggen!

Har snart lektion igen, sista för dagen, men tänkte uppdatera lite under tiden.
Har nyss haft svenska och har nog aldrig skrattat så mycket under en lektion. Vi fick hålla "irritationstal" inför hela klassen, kan dock inte förklara mer än så man måste varit här för att förstå men Gud så kul det var.

Idag blir nog en mysig dag hemma, ska försöka få lite plugg och så gjort också. Puss


Jag bjuder på lite gorgeus bilder på mig och Arvid från idag, dör så heta vi är

Av Frida Pettersson - 30 september 2013 11:23

Hej på er!

Sitter i skolan och väntar på att få gå och äta.
Skoldagen hittills har varit toppen, skrattat massvis tillsammans med Arvid och Pärus, måndagsgalna.

Efter lunch har vi engelska och svenska vilket kanske inte ska bli lika kul, men jag överlever nog..

Ha en bra dag så höra vi, puss!

Av Frida Pettersson - 29 september 2013 23:14

Veckorna går fort och likaså gör helgerna. Som man säger, tiden går fort när man har roligt! Funderar dock på om det verkligen stämmer in angående skolan, hmm..

Imorgon är det måndag igen, ska försöka kämpa mig igenom ännu en vecka. Snart får vi iallafall höstlov vilket ska bli otroligt skönt!

Måste försöka sova nu, om jag ska orka upp imorgon. Puss & godnatt


Sitter på swag

Av Frida Pettersson - 29 september 2013 22:51

Vet att allt min blogg på senaste tiden handlat om Lukas, förlåt för det för ni kanske inte tycker det är så jätteintressant haha. Men jag är nykär så det är något ni får leva med ;)

Under kvällen kom iallafall Lukas hit. Vi låg och myste i sängen som vanligt, fick massage av mitt hjärta, åt mysmiddag och gick sedan till Konsum och lämnade en cykel till Johanna och köpte med oss lite godis hem! Han drog strax efter 9.

Har precis kommit in i mitt rum efter en pratstund med sis, dig tycker jag om.
Puss på er

Tycker om dig så fruktansvärt mycket.

Av Frida Pettersson - 29 september 2013 20:37


Gorgeus, perfekt, söndagskväll.
Hör av mig senare ikväll, puss så länge

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards