fridapetterssons

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Frida Pettersson - 2 oktober 2013 22:06

Åh är på sååå bra humör!
Haft en toppenonsdag verkligen. Är så otroligt nöjd över hur mycket jag gjort idag. Jag är verkligen inte tjejen som tar tag i saker, pluggar och liknande. Men har verkligen pluggat stenhårt hela dagen. Har nyss gjort spanskaläxa till imorgon också så då är den avklarad någolunda.

Nu ska jag bara mysa i sängen. Pigg och utvilad är jag också för fick mycket sömn inatt.
Puss

Av Frida Pettersson - 2 oktober 2013 21:19

Min fina kom hit vid 7 och så satte vi igång med So:n direkt. Varken hon eller jag är någon duktig pluggare men satan vad vi körde på. Nästan två timmar och nu sitter det åtminstone någolunda!

Hon drog hem vid 9, just nu bara myser jag i min säng. Ska gå och göra mig ordning och sen lägga mig och mysa innan det är dags för sova!
Hör av mig mer om en stund, puss

Av Frida Pettersson - 2 oktober 2013 18:58

Hej på er!

Efter en jättepromenad ute i fina vädret på en knapp timma så kom jag hem direkt till maten. Efter det satte jag mig och pluggade direkt och har nyligen tagit en dusch.
Just nu sitter jag i sängen och inväntar Johanna för behövligt tjejsnack och ännu mera plugg.
Myskläderna är på också!

Väldigt bra kväll och fått väldigt mycket gjort! Åh, sånt här mår jag bra av.

Av Frida Pettersson - 2 oktober 2013 16:44

Ut på långpromenad med min vovve nu för att ta en paus från plugget. Ska bli riktigt skönt att få komma ut i friska luften

Av Frida Pettersson - 2 oktober 2013 15:29


Har så sinnes mycket prov , inlämningar och läxor den här och veckans som kommer så det finns inte. Ska försöka kämpa mig igenom allt och prestera så bra som möjligt!

Just nu blir det plugg ensam fram tills kvällen då Johanna kommer och gör mig sällskap.
Kämpa!

Av Frida Pettersson - 2 oktober 2013 12:43


Efter en bra onsdag så har vi standard mys sista lektionen som vanligt. Alltid våra onsdagar att bara mysipysa hela klassen på lektionen.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards