fridapetterssons

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Frida Pettersson - 5 oktober 2013 21:58

Sitter nu framför tv:n med bästi och kolla Valentines day men det är reklam så tar mig lite tid till bloggen.

Tidigare ikväll var vi somsagt hos farmor och farfar och åt ming tillsammans med kusinerna, matkoma säger jag bara. Vid 8 mötte jag Johanna och så åkte vi in till stan för att handla mys vilket bestog av godis, dricka och munkar!

Kom hem vid halv 10 igen och nu sitter vi här och har det jättemys!
Blir en toppenkväll med min bästavän som sen sover här, detta var alldeles för länge sen och åh va jag har saknat det!


Oldie

Av Frida Pettersson - 5 oktober 2013 18:43

Heej på er!

Sitter just nu hemma hos farmor och farfar, kusinerna kom precis hit dock saknas Ida älskling.
Nu ska här käkas ming tills jag spyr, gos!
Efter det sover Johanna hos mig, blir en bra kväll. Måste dra, puss

Av Frida Pettersson - 5 oktober 2013 06:51

Usch har haft en jättejobbigt natt. Drömt massa skit och vaknat upp i panik flera gånger.
Har cp-saknat Lukas också som jag inte träffat på 5 dagar (?!) men imorgon så!
Vill bara ha dig brevid mig just nu.

Klockan är inte ens 7 på morgonen men vill verkligen inte somna om för jag är så rädd.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards