fridapetterssons

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Frida Pettersson - 8 oktober 2013 23:06

Nu lär jag somna med ett leende på läpparna!

Dessutom regnar det, och det är ju såå mysigt att somna till regn.
Har faktiskt inte så mycket mer att säga än godnatt och sov så himla gott!

Av Frida Pettersson - 8 oktober 2013 21:41


hahahah, Gunilla är nog den roligaste men mest retarded människa på denna jord. Tycker verkligen inte om tanten men kan samtidigt inte låta bli att älska henne, och varför vet jag inte kanske för att hon är så random så jag tycker synd om henne.
Samma sak gäller Bard, han är också jäkligt retard och hat-älskar han också!

Här lär jag mysa tills det slutar, sedan ska jag lägga mig i sängen och försöka (!!) sova tidigt.

Av Frida Pettersson - 8 oktober 2013 20:47

Hej bloggen!

Mitt senaste inlägg var väldigt depp men nu ska här inte deppas inte.
Haft en bra skoldag, först kollade vi på en film i 2 timmar alla 8:or och resten av dagen skulle vi spela in scener från filmen, på engelska dessutom. Självklart hamnade jag med Arvid och Oscar och vi kan ju såå inte vara seriösa. Skrattade mig till tårar under sista timman då vi kämpade med en och samma scen, gick dock inte så bra för Oscar glömde bort sina repliker och jag och Arvid bröt ut i grova skrattattacker så fort vi började filma, herregud..

Vet ni vad som hänt under kvällen? Jag var ute och sprang (?!?) skräll, jag vet. Ännu mer skräll var att det faktiskt var jätteskönt och inte heller så superjobbigt, åh har letat efter lite motivation hur länge som helst och känns som det äntligen börjar gå framåt!

Nyligen pluggat spanska med mami också, bra kväll det här!
Vi höres om en stund folks

Oldie på me and My broe

Av Frida Pettersson - 8 oktober 2013 18:28

Ja här sitter jag, kollar igenom Axel's Facebook samtidigt som tårarna rinner. Att se alla bilder på killen, alla hundratals människor som skrivit i hans logg, "Vila i frid". Han såg så glad ut.
Jag kände inte killen, inte någonting, men detta berör mig ändå väldigt mycket, likaså alla andra i Eskilstuna.
Jag tror inte man tänker så mycket förens det inträffar, förens man inser vad som egentligen hänt.
Jag har aldrig förlorat någon vän, släkt eller liknande och det tackar jag högre makterna för. Så jag vet inte heller hur det är..
Men att just många utav mina vänner kände honom, han bodde i Eskilstuna, det är nog det som skrämmer mig mest.

Jag tycker så olidligt synd om alla hans nära & kära, familj, vänner och släkt. Jag skulle aldrig kunna föreställa mig att förlora någon som står mig nära.
Att en människa ska må så pass dåligt att den enda utvägen, enligt dom, är att ta sitt eget liv.

Jag tror denna hemska händelse fick oss alla att tänka om en smula, det hoppas jag iallafall.

Som sagt, jag känner inte killen alls! Men vila i frid Alex, jag hoppas du har det bra där du är!

Av Frida Pettersson - 8 oktober 2013 08:11

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards