fridapetterssons

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Frida Pettersson - 16 oktober 2013 22:18

Är jäkligt uppbokad imorgon må jag säga.
Först skola som vanligt, efter det ska jag, Oscar, Oscars mamma, Johanna och Samuel åka och handla till vårat disco vi ska ha för småbarn på fredag, ska bli såå kul!
Efter det möter jag upp mamma på stan, vi ska fixa ID-kort och Friskis och Svettis kort. Jag och Natalia bestämde oss för att ta tag i våra kroppar så nu ska här köras.
Sedan ska jag hem till vladde.

Vi hörs mer imorgon, godnatt

Av Frida Pettersson - 16 oktober 2013 22:14

Hej på er!

Kom hem från Lukas vid halv 9. Vi låg som vanligt och myste, spelade även GTA i någon timma. Fanskap så roligt spel, är en master i att köra bil haha.

När jag kom hem tog jag en dusch och åt lite och nu ligger jag och skriver med några kompisar.

Av Frida Pettersson - 16 oktober 2013 17:02

Hej hörrni!

Bra dag idag det här. Lego league hela dagen, gofika med bästis och inget skolarbete alls, sjukt trevligt.

Efter skolan var det stressa som gällde. Kom först hem men låste ut mig själv så var tvungen att cykla hem till mormor och låna nyckel, sedan gick jag ut på promenad med hunden direkt och när jag kom hem sprang jag till bussen mot Lukas.
Fick sällskap på bussen av Sporre och John!

Just nu är jag hemma hos Lukas, ligger på hans golv.

Vet inte riktigt när jag kommer hem ikväll men lovar att höra av mig senare! Puss

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards