fridapetterssons

Alla inlägg den 20 oktober 2013

-

Av Frida Pettersson - 20 oktober 2013 23:13

Imorgon är en ny dag, med nya tag.
Ska starta dagen med ett leende och göra något bra av den.

Dock lär jag aldrig kunna somna med tanke på att jag sov mig igenom hela eftermiddagen och kvällen, suck.. Alltid jag.

Trots det säger jag godnatt nu, man kan ju alltid ge det ett försök.

Av Frida Pettersson - 20 oktober 2013 22:55

Nej för allt är ju faktiskt inte dåligt. Visst, har dåliga dagar men man ska ju vara positiv. Har ändå sjukt mycket att se fram emot, men det längtar mest till är ju givet kryssningen nästa tisdag. Och vet ni vad jaag fick veta idag? Ludwig och Matte ska också på samma kryssning samma dag så vi lär ju hänga med dom, så har skrivit med honom hela kvällen och bara dampskrivit om hur mycket vi längtar.
Kommer bli så sinnessjukt kul!

.

Av Frida Pettersson - 20 oktober 2013 15:57


Vill bara fly från verkligheten.

Av Frida Pettersson - 20 oktober 2013 01:10

Av Frida Pettersson - 20 oktober 2013 00:04

Hemsk kväll men ändå underbar på något sätt.

Vid 9 gick jag gråtandes i mörker och kyla och våldgästade Johanna.
Hon langade pizza, chips och dricka. Den bruden vet exakt vad som behövs för att få mig le igen.

Vi satt och snackade och kollade kläder till kryssning som inte alls är långt tid kvar till nuu, och jag längtar så jag döör! Ska ha så otroligt kul. Bara jag och min bästavän, i favoritstaden 3 dagar, och våran årliga kryssning. Fy så kul!

Jag älskar dig.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards