fridapetterssons

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Frida Pettersson - 26 oktober 2013 23:13

Hade en superbra lördagkväll med finaste vännerna!
Mötte Julia på stan och satt och snackade om allt och ingenting ett tag. Vi tog sedan en promenad hem till Lukas och hängde där med han och Mathias till halv 11.

Riktigt trevlig kväll må jag säga!

Kom hem vid 11 och ligger nu i sängen och pratar i telefon med älskling, saknar dig redan..

Imorgon ska jag till Stockholm för shopping med vladde, kommer hem igen på eftermiddagen och dagen efter drar jag och bästi till Stockholm och hänger där och tisdag-onsdag äre kryssning, fan va livet är bra!

Av Frida Pettersson - 26 oktober 2013 18:56

Hej hörrni!

Tidigare idag somnade jag någon timma, sedan upp och duscha och göra mig ordning och äta fin middag och just nu sitter jag på bussen in mot stan för att möta Julia och kanske några fler, bra lördagkväll helt enkelt!

Hörs senare, puss på er

Av Frida Pettersson - 26 oktober 2013 13:55

Hej på er!

Sov som sagt hos Lukas igår och hade en supermysig kväll, natt och en stund på dagen idag. Dock fick vi inte alls mycket sömn haha, runt 3 timmar men det gör absolut ingenting eftersom vi har höstlov!

Sedan jag kom hem har jag legat i sängen och kollat serier, finns massor att kolla på just nu så har fullt upp. Har precis sett klart första avsnittet av ravenswood, en spinoff serie av pretty little liars. Sedan har jag 3 avsnitt jag måste se av The originals som även det är en spinoff serie fast av the vampire diaries. Och efter det ska jag fortsätta med Gossip girl!

Lär ha fullt upp idag hehe. Men skönt med en sån här dag, känner inte för att vara speciellt aktiv idag..

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards