fridapetterssons

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Frida Pettersson - 28 oktober 2013 22:26

Nu ska jag och johanni sova. Packat ner oss i våran stora myssäng. Dock slutar det alltid med att vi ligger och pratar sent in på natten ändå hehe.

Imorgon ska vi in till stan vid 12, Johanna ska iväg och träffa sin mamma och så och jag ska till Ida som jag saknar så sinnes.
Efter det möts vi upp och drar oss mot båten och sen faar vi på kryssning och åh som jag längtat!

Av Frida Pettersson - 28 oktober 2013 19:24

Hej hörrni!

Efter en supergod och mysig middag sitter jag nu i vårat rum i sängen med godis och har det bra.
Johanna ligger i badet så har lite trevligt all by myself ! Precis pratat en stund i telefon med älskling som jag saknar såå.

Pusshej

Av Frida Pettersson - 28 oktober 2013 18:04

Imorse gick jag upp tidigt och fixade fint inför mamis födelsedag, stort grattis jag älskar dig!
Tog ett bad och åkte sedan in till stan med mina systrar, mamma och mormor och lunchade på ming tills vi alla typ spydde.

När jag kom hem så packade jag och strax efter 3 tog jag, Johanna och Felicia bussen mot resecentrum och tåget vidare mot Stockholm!
Ni är allt sköna ni haha. Satt och lekte lekar under hela tågresan!

Nu är vi framme och sitter som vanligt i köket medans Åsa lagar mat, äter godis och har otroligt mys! Älskar att vara borta från Eskilstuna.

Har det skitbra här!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards