fridapetterssons

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Frida Pettersson - 31 oktober 2013 22:08

Hade en otroligt rolig kryssning som alltid! Vi hängde med Ludwig och matte under hela kvällen, natten och dagen därpå. Skrattade massor, dansade, pratade, käkade och allt sånt där supertrevligt! Maxad kväll må jag säga. Däckade i en trappa vi 4 haha, låg och snackade i ett par timmar till strax efter 4 tiden då vi alla gick och la oss. Orkar faktiskt inte skriva så mycket mer om det, utan bara att det var en fantastiskt rolig kryssning och hade supertrevligt under våra dagar i Sthlm med bästavän.

Kom hem igår kväll efter en lika rolig bussresa hem med sköna gänget.

Idag har jag varit med älskling, och under kvällen har jag gått lite bus eller godis med Johanna bara för att man kan liksom. Hoppas ni haft det lika bra som jag! Här kommer bilder i massor , enjoy

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards