fridapetterssons

Alla inlägg under oktober 2013

Av Frida Pettersson - 4 oktober 2013 15:32

Toppen skoldag med mina bästa vänner och nu är jag äntligen hemma och det är äntligen heelg! Feeling good

Av Frida Pettersson - 3 oktober 2013 21:58

Sååå fin låt!
Rihanna-what now

Av Frida Pettersson - 3 oktober 2013 20:51

Detta är vad jag har ängnat senaste timman åt, sitta och kolla igenom gamla fotoalbum.
Skrattat mig till döds samtidigt som jag vill gråta.. Vad hände? Allt gick för fort.
För 13, snart 14 år sedan föddes jag. För 10 år sedan var jag bara en liten filur som inte visste någonting. Vart tog dessa 13 år ivägen egentligen?
Se bara på mig nu, är inte samma lilla flicka längre.. Jag växte upp. Herregud så dramatisk jag låter men fy vad fort denna tiden gick, jag saknar lilla Frida.

Jag och nellan, barndomsbästis.

Somsagt, bara en liten prick som växte upp.

Av Frida Pettersson - 3 oktober 2013 15:47

Hej hörrni!

Torsdag idag, det flyter på som vanligt. Om man bortser från en ytterst märklig person vars namn jag icke nämner, och en lärare till idiot som inte ens är värd att bli kallad lärare, utan vi säger kossa istället, så har jag förövrigt haft en bra dag!

Just nu ligger jag nergosad framför PLL vilket jag inte hunnit med på hela veckan och åh vad det känns skönt att äntligen få ta sig lite tid till sitt och inte behöva stressa med allt plugg.

Ha en fortsatt bra torsdag folks!

Av Frida Pettersson - 3 oktober 2013 12:32

Sitter i sofforna och myser, börjat om 3 minuter igen.
Endast matte och spanska kvar innan vi slutar för dagen. Skönt!

Hör av mig mer senare , pussss

Av Frida Pettersson - 3 oktober 2013 08:12

Står ute i kylan och väntar på Casper så vi kommer iväg nån gång.
Finns dock en liten risk att jag är icke-levande när han dyker upp.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards