fridapetterssons

Alla inlägg under oktober 2013

Av Frida Pettersson - 8 oktober 2013 18:28

Ja här sitter jag, kollar igenom Axel's Facebook samtidigt som tårarna rinner. Att se alla bilder på killen, alla hundratals människor som skrivit i hans logg, "Vila i frid". Han såg så glad ut.
Jag kände inte killen, inte någonting, men detta berör mig ändå väldigt mycket, likaså alla andra i Eskilstuna.
Jag tror inte man tänker så mycket förens det inträffar, förens man inser vad som egentligen hänt.
Jag har aldrig förlorat någon vän, släkt eller liknande och det tackar jag högre makterna för. Så jag vet inte heller hur det är..
Men att just många utav mina vänner kände honom, han bodde i Eskilstuna, det är nog det som skrämmer mig mest.

Jag tycker så olidligt synd om alla hans nära & kära, familj, vänner och släkt. Jag skulle aldrig kunna föreställa mig att förlora någon som står mig nära.
Att en människa ska må så pass dåligt att den enda utvägen, enligt dom, är att ta sitt eget liv.

Jag tror denna hemska händelse fick oss alla att tänka om en smula, det hoppas jag iallafall.

Som sagt, jag känner inte killen alls! Men vila i frid Alex, jag hoppas du har det bra där du är!

Av Frida Pettersson - 8 oktober 2013 08:11

Av Frida Pettersson - 7 oktober 2013 22:40

Av Frida Pettersson - 7 oktober 2013 21:02

Hola amigos!

Ber om ursäkt för den ytterst dåliga uppdateringen idag som tyvärr legat på noll. Verkligen inte haft tid och tanke på bloggen idag.

Skoldagen var som vanligt bra, lyckades kamma hem ett A i gitarr också, bra där Frida!

Vid halv 5 kom älskling hit. Behöver jag ens säga mer än så? Nej tror icke det, antar att ni blivit vana med det haha.
Älskar dig så mycket!

Han drog hem vid halv 9, käkade lite snabbt, har alldeles precis kommit ut från duschen och ska nu göra mig redo för sängen. Puss

Av Frida Pettersson - 6 oktober 2013 22:48

Som varje söndagskväll så spenderades den givetvis med Julia! Liksom varför bryta mönstret liksom?

Blev mys med frukt och annat gott framför partaj och efter det massage och en pratstund.
Nu ligger jag i sängen, lyssnar på världens finaste musik och skriver med världens finaste kille!

Måndag imorgon och känns sisådär men jag överlever, alltid kul att komma till skolan och umgås med mina underbara vänner!

Av Frida Pettersson - 6 oktober 2013 20:39


Och detta är bara 1/4 av allt bra som händer framöver!
Längtan efter saker är så enorm men jag tänker ta vara på denna tid för det är det som är det bästa.
Det är fan inte en livstid kvar tills jag står där med man och barn och måste ta hand om livet själv och det skrämmer bokstavligt talat skiten ur mig.
Tiden bara far iväg, jag snackar varje fredag om ojoj vad fort denna veckan gick. Men vad har inte detta år gjort? Sommarn? Hela mitt liv?
Så ska fan ta vara på finaste tiden i livet som ungdom, förr eller senare är det över..

Nej gud så deep jag låter, men det är faktiskt sant. Såna där tankar tar över min hjärna exakt varje kväll.

Just nu är livet så jäkla gött, trots att det inte är sommar och det är kallt och mörkt ute.
Har så himla mycket att se fram emot, känner mig bara allmänt lyckligt lottad!

Av Frida Pettersson - 6 oktober 2013 15:44

Hej fina ni!

Lukas kom hit förut vid halv 12, åh vad jag har saknat den killen. Så himla underbart att träffas igen efter 5 dagar ifrån varandra.
Vi låg i sängen och myste, ovanligt haha.. Han var tvungen att dra en stund innan 3 för han skulle på match!

Resten av dagen tänker jag ängna åt PLL, lite plugg och liknande!
Höres

Av Frida Pettersson - 6 oktober 2013 10:31

Supermysigt natt med min bästavän.
Hon drog hem nyligen, har precis lagt mig i badet och är lite stressad för om mindre än en timma kommer älskling hit och jag har mycket att göra innan dess!

Vi hörs mer senare under dagen, pusshej!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards