fridapetterssons

Alla inlägg under december 2013

Av Frida Pettersson - 31 december 2013 20:19

               

Av Frida Pettersson - 30 december 2013 21:59

Och så var det juni och så kom det efterlängtade sommarlovet som firades in med pizza tillsammans med gänget och på kvällen hemma hos sporre med bad och godis!
Resten av månaden solade jag, blev beroende av the vampire diaries, vände helt och hållet på dygnet och var vaken till halv 4 varje natt, spenderade 3648 kvällar tillsammans med gänget på skolgården, firade midsommar, var på landet först med famljen och sen med Johanna där vi spenderade många dagar med Henrik och Albin.

Juli månad fortsatte lika bra! Åkte till Grekland och spenderade ännu en vecka på landet med bästavän, levde på chips och fanta. Hängde i Norrtälje och träffade Anton! Vart många övernattningar med massa fina vänner och sena sommarkvällar blev det också många av.

Augusti var bästa månaden av 2013. Jag lärde känna massor med nya människor som idag står mig nära. Hängde med skönaste brudarna på jorden tre dagar i rad på stan då det var rix fm. festivalen och ung, fyfan vad vi hade kul dom dagarna och nätterna. Efter det drog jag till Sthlm och hängde med Ida, Mira och Jessica i 3 dagar på bl.a ung08 och fyfan vilka sinnessjukt roliga men galna nätter vi fick oss!
I slutet av månaden blev jag beroende av pll och sedan började skolan igen.
Men fyfan vilken bra månad det var!

Av Frida Pettersson - 30 december 2013 21:38

Så kom våren, tillslut.
Började april månad med att fira in påsken på landet med kusinerna som varje år. For sedan vidare till Stockholm för ett par dagar där med min bästavän. Spenderade många nätter med Johanna den månaden. April var en väldigt trevlig månad med mycket glatt humör och häng med bästavännerna!
Maj firades in med en hejdundrande kväll med gänget mitt på Valborg. Vi hade så himla kul!

Resten av maj fortsatte riktigt bra. Jag och Johanna upptäckte munkar vilket vart vårat liv under den månaden. Oj vad vi fikade! Jag fick äntligen cykla, jag verkligen bodde tillsammans med min cykel. Cyklade överallt!

Mot slutet av maj så hade vi den årliga fotbollsdagen i skolan vilket är alltid är lika kul och man får alltid såna himla sommarkänslor!
Den månaden fick jag träffa Anton ewald för första gången och vart helt desperat.

Vädret började bli sommar och dem sena sommarkvällarna satte igång igen med mitt gäng, fyfan vad vi hade kul!
Tog även farväl av min och Johannas favvolärare som skulle byta jobb.



Av Frida Pettersson - 30 december 2013 20:40

Det nya året, det vill säga 2013, firades in hemma hos bästavännen där vi var ensamma hemma hela natten. Den natten sov vi inte mycket.

Hela januari, februari och mars spenderade jag med att sakna sommaren så hela jag gjorde ont. Det var tre jobbiga månader. Hade fortfarande ont i hjärtat över en kille, oj vad han har sårat mig.
Jag var ute och gick hur mycket som helst kommer jag ihåg.
Mello satte även igång dvs mello-fredags-kvällar med Johanna. Jag tror inte det var en enda fredag vi inte spenderade tillsammans med hemmagjord pizza, potatischips och fanta, inklusive självaste melodifestivalen såklart.
Ja fy vad jag åt dem månaderna haha!

Kan inte säga att det var dem bästa månaderna på året men jag hade det bra ändå!

Här är några bilder från januari, februari och mars.

Av Frida Pettersson - 29 december 2013 18:52


Yo peepz!
Haha nej Gud, vad leker jag? Antar att jag dras med av musiken jag lyssnar på, känner mig som världens jävla brutta.
Nej men, hej!

Sitter på bussen till Ludwig, ska ha tjockissöndag med honom. Vi lär ha det jättekul, kanske kommer någon mer vem vet. Vi hörs nog mer under kvällen, ha det!

Av Frida Pettersson - 28 december 2013 22:24

Sov till 12 imorse, vaknade upp helt ensam hemma så tog en lång och varm dusch. Bra start på morgonen!

Vid 2 tiden åkte jag till Lukas. Vi hade mys, låg och skrattade och pratade och bara larvade oss, haha.
Senare åt vi mysmiddag med tacos hela familjen inklusive hans morfar. Senare mot kvällen töntade vi runt oss på hans rum, hade lite slagsmål och liknande. Haha min babe.

Mami kom och hämtade mig nyligen, fick säga hejdå till min älskling som jag inte får träffa på en vecka nu. Åh, saknar dig redan.

Nu sitter jag med tjejerna i familjen och kollar på bröllopsduellen.
Puss så länge

Mitt hjärta när han var bebis, sötaste jag sett!

Lukas och David, sååå söta.

Av Frida Pettersson - 27 december 2013 19:44

Hej på er!

Började dagen med att försova mig så hade en halvtimma på mig att göra mig ordning, fy fan så stressigt! Kom iväg till bussen iallafall, mötte Jennifer på stationen och åkte mot huvudstaden. Väl där satte shoppingen igång!

Vid 1-snåret lunchade vi på tacobar, huur gott som helst.
Efter det fortsatte vi shoppa, älskade Stockholm. Mötte även Andrea en stund!

Tåget hem gick vid 5, hemma i Eskilstuna hann jag säga hej till min älskling i ca 10 minuter innan jag tog bussen hem.

Har fått med en hel del fina saker hem och är sjukt nöjd med allt! Orkar dock inte lägga upp bild på sakerna. Bästa köpet idag är ett par vita dr.denim jeans från SALT, såå glad över dom, har suktat efter ett par vita jeans hur länge som helst.

För övrigt har jag haft en superdag med bästa jempan i Stockholm!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards