fridapetterssons

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Frida Pettersson - 7 december 2013 22:15


Hej hörni!

Haft en jättebra kväll med finaste Ida och en hel del behövligt tjejsnack!
Hon och Sussie åkte hem vid 8 och nu sitter jag, mami , Julia, Sara och klara och kollar på sunes jul och käkar ostbågar och chips, supermys!

Sen ska jag mysa ner mig i sängen och bara kolla gossip girl sent in på natten, älskar det.

Av Frida Pettersson - 7 december 2013 11:49

Kevin Walker, 2014's idolvinnare och Sveriges stolthet. Så mycket hat men står ändå på benen med ett leende på läpparna och visar hela Sverige vad han går för genom att ta hem hela skiten. Så sjukt stolt över min babe!

Av Frida Pettersson - 7 december 2013 11:41

Hade en sjukt rolig kväll med Johanna igår!

Felicia kom och hämtade oss efter skolan och så åkte vi till stenby och handlade en hel del inför kvällen.
Väl hemma lagade vi tacos och hade det mys! Vid 8 började somsagt idol men kollade helt ärligt inte mycket utan ängnade kvällen åt att flamsa runt i rummet som dom två mongon vi är, men kul som fan hade vi!
Min allra bästavän.

Vid halv 12 vart det ändrade planer och vi tog oss en mysig promenad på 2 km i snön hem till mig istället och sov här.

Hon åkte hem vid 11. Jag är på pisshumör idag pga personer som alltid alltid ska förstöra mina dagar..
Jaja, det lär bli bättre sen då vi ska på julbord med släkten vilket innebär att jag får träffa Ida.
Ha det bra !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards