fridapetterssons

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Frida Pettersson - 8 december 2013 20:42

Tog mig till Lukas i snöstormen förut vid 2-tiden. Väl där lyssnade vi på musik och spelade tv-spel. Kommer inte ihåg vad det hette men det var något bilspel och jag var en jävla knug!

Vid 7 gick vi till pizzerian och köpte kebab och sen hem och käkade, perfekt söndagskäk!

Efter det fortsatte vi spela haha, så det är liksom vad våran dag har gått ut på! Han följde med mig till bussen nu , haha vi två ute i halkan, liknar 2 pensionärer.
Har haft en så otroligt bra dag med min absoluta favoritkille, ord kan inte beskriva hur jävla kär jag är i dig!

Av Frida Pettersson - 8 december 2013 12:18

Hej på er!

Sitter på bussen hem just nu med härligaste musiken på högsta volym i öronen och mår allmänt jättebra!

Nyligen avklarat ett skithärligt träningspass med Natalia och allt känns bara såå bra!
Vi kanske hörs lite senare, annars får ni ha det bra!

Av Frida Pettersson - 8 december 2013 09:51


Klockan är inte ens 10 på morgonen och jag sitter på bussen mot stan för att gymma med Natalia. Haha vad håller jag på med? Borde sova nu..

Nej men det blir faktiskt en bra start på denna söndag! Efter det ska jag hem och duscha, käka, göra mig ordning osv och sedan vidare hem till Lukas. En bra söndag helt enkelt!
Ha det!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards