fridapetterssons

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Frida Pettersson - 9 december 2013 23:08

Min dag om man bortser från skolan har spenderats med Lukas. Först låg vi mest och myste och käkade sedan gomiddag!
Efter det bestämde vi oss för att gå ut och ha snöbollskrig, så det gjorde vi också. Längesen jag var så inpackad men inte hjälpte det inte.. Efter en halvtimma utomhus så vet jag helt ärligt inte om jag var levande. Den galningen totalmosade mig i snön, såg ut som jag hade duschat. Satte på myskläder och tog bort sminket och sedan återgick vi till att mysa.

Han stack hem precis innan 10, nu ligger jag i sängen och lyssnar musik.
Pusshej

Av Frida Pettersson - 9 december 2013 10:36

Hej på er!

Sitter här med dundergänget på musiken en måndag som denna!
Var så jävligt seg imorse men tog mig till skolan tillsammans med casper iallafall!

Den här måndagen lär bli väldigt bra faktiskt, efter skolan kommer älskling till mig.

Än så länge har jag hunnit kamma hem ett A i bas och planerat en hel del kul med mina finaste friendos. Älskar att ha trevliga saker inplanerade det gör livet så mycket bättre! Bl.a Ska vi i gänget till Romme på sportlovet och så planerar vi klassresa till någon skidort i några dagar. Men det var bara en jätteliten del av det som vi har planerat!
Åh älskar er.


Hahaha garvar lika mycket varje gång

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards