fridapetterssons

Alla inlägg den 11 december 2013

-

Av Frida Pettersson - 11 december 2013 22:56


Idag är en sån dag. Sedan jag kom hem från skolan har allting varit ett helvete. Förbannad på allt och alla och inte gör saken det bättre att jag inte kan ett enda jävla piss till provet imorgon. Värdelöst att ens försöka då jag inte kan någonting, bokstavligt talat nu. i n g e n t i n g.

Av Frida Pettersson - 11 december 2013 17:29

Jag tycker verkligen inte att man ska klä sig gulligt på nyår med en massa puff och vitt och ja ni förstår nog vad jag menar. Tycker istället man ska satsa på en lite "snyggare" stil. Jag har en perfekt idealbild av hur jag vill se ut på nyår. Jag tänker mig stora lockar i håret tillsammans med en tajt klänning och gärna med massa paljetter på. På nyårsafton ska man glittra, haha! Annars är jag inget större fan av paljetter och glitter.

Jag älskar att klä upp mig och drömmer om att se sådär jävla bra ut på t.ex nyårsafton, dock så lyckas jag aldrig med varken kläder eller hår och känner mig inte alls bekväm i t.ex Klänning eller klackar. Och samtidigt känns det så fel att komma i en superfin klänning och ni vet den perfekta makeupen och håret, jag menar jag är bara 14 barre och inte 20 vilket det kan se ut som att man tror man är om man kommer i såna kläder..
Men tycker ändå det är så sjukt snyggt! Har grov beslutsångest över vad jag ska ha på mig, åh..

Här är några sjukt snygga och typiska nyårsklänningar. Alla kommer från Nelly.com

Av Frida Pettersson - 11 december 2013 17:20

Hej bloggen!

Jag ville bara säga förlåt för att min blogg är väldigt tråkig och uppdatering kass. Har fullt upp med träning, plugg, och att umgås med Lukas och andra vänner. Senaste veckorna har jag inte haft mycket fritid alls, så det ska bli mer än skönt att jullov om någon vecka.

Just nu sitter jag ensam hemma sur som ett jävla as med musiken på hög volym.
Har teknikprov imorgon och har som sagt inte börjat plugga än.. Hur duktig? Det lär gå käpprätt åt helvete, haha.

Ska försöka höra av mig mer men annars vet ni iallafall anledningen. Puss så länge!

Av Frida Pettersson - 11 december 2013 16:53

Jag vet inte om det bara är jag men nyår är lätt favorithögtiden. Nytt år, nya möjligheter, även om inte så jättemycket saker förändras över en natt så känns det ändå som att man börjar sitt liv på nytt, fast i den åldern man redan är förstås. Det är bara en så jävla härligt kväll och natt. Umgås med vänner, dansa, spåra, vara yolo, åh jag ÄLSKAR det.

Jag och Johanna firar som alla andra år tillsammans, men vi kommer ha det bästa nyåret i år!
Vi kommer vara med våra kryssningskompisar Ludwig och Mathias inne i stan tillsammans med flera andra familjer. Dock kommer vi ju självklart inte spendera hela kvällen hemma utan inne i stan också där vi lär träffa på en hel del annat kul folk! Som sagt kommer vi ha den absolut roligaste natten på länge!

Jag längtar så sjukt mycket så det är inte sant!

Av Frida Pettersson - 11 december 2013 14:06

Hej på er!

Sitter i skolan med Natalia och käkar chips haha, tjockisonsdag as usually.
Tidigare idag har vi haft beep-test (vet ej hur det stavas), det gick väl inte så jättebra men jag är nöjd ändå.

Sen ska jag hem och försöka mig på plugg, har skitsvårt prov imorgon och jag har inte ens börjat plugga. Haha orkar verkligen inte, har alldeles för mycket i skolan just nu och då blir det så att jag skiter i allt istället..


Min fina retard klasso

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards