fridapetterssons

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Frida Pettersson - 14 december 2013 21:28

Jag har legat i min säng sedan jag kom hem och bara kollat på gossip girl och tänkt.

Jag har tänkt på allt möjligt faktiskt, ni vet när tankarna tar över en helt och man tänker och tänker på hela sin livshistoria och alla beslut och alla löften och svek och tårar och allt i princip.

Jag hade ingen aning om att klockan redan är halv 10, kändes snarare som 6-snåret och har legat i timmar och väntat på att mamma ska ropa att maten är klar tills jag insåg att jag redan ätit.

Jag ligger och gosar i min finaste killes tröja och andas in doften av honom, det bästa som finns. Samtidigt undrar jag hur det är möjligt att sakna en person så mycket trots att det inte var mer än några timmar sedan vi sågs. Och hur det är möjligt att älska någon så mycket som jag älskar honom.

Som sagt, tankarna tar över. Blir en lång natt känner jag på mig.

Av Frida Pettersson - 14 december 2013 19:16

Skolan igår (fredags) sög stenhårt. Orkar verkligen inte skriva mer om den vart bara på så jävla dåligt humör.

Efter skolan vart det mycket bättre när jag umgicks med grabbarna. Oscar, casper och Arvid. Vi satt och snackade någon timma. Gick sedan hem och duschade och gjorde mig klar och senare mot kvällen kom älskling hit och gjorde mig på bättre humör. Så sjukt mysig natt med min favorit, fick dock inte mycket sömn.

Idag vid 12 åkte vi in till stan jag och mamma och hade det trevligt! Hon drog hem strax efter 2. Träffade Johanna en kortis , sedan Angelica och Vladde en stund och mötte sen vid halv 4 Julia och tog bussen in till tunapark. Massor med snack och shopping med min finaste!

Pappa hämtade mig på stan vid 7.

Just nu ligger jag i soffan helt död. Höres

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards