fridapetterssons

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Frida Pettersson - 24 december 2013 21:56

Sjukt gullig pyjamas!

Hörlurar!

FRIDA-tidning och valfri prenumeration på en tidning!

Marinblå Tjocktröja från bondelid!

Sminkkit med mascara och kajal!

Sånt där man har till sängen typ till täcken och kuddar hhaha kommer ej ihåg vad det heter!

Träningslinne

Hårborste, body lotion, body butter, duschtvål, ansiktsmask, nagellack.

Sjukt fin tröja från bikbok!

Underbar tröja från bikbok som är "öppen" på framsidan.

Min babyy, Ralph lauren parfym #2

Biobiljett

Älskade gostofflor!

Underklädeeeer, älskaaa

En till pyjamas, hur jävla gullig som helst!

FIFA 14!

Godis :))))


Har fått allt detta inklusive 1200 kronor, ännu lite mer godis och en ögonfransböjare!
Så jävla glad för allting. Har säkert glömt nånting nu haha gör alltid det! Isåfall slänger jag upp bild på det sen.

Av Frida Pettersson - 24 december 2013 21:15

Hej på er!

Sitter i mitt rum och bara beundrar alla paket jag fått idag, alltså åh jag ÄLSKAR att få presenter!

Har fått så sjukt många och fina presenter så det finns inte, är överlycklig över allt, verkligen allt. Lätt bästa julafton på jättelänge, åh är såå lycklig!

Dagen började med att farmor och farfar kom hit som vanligt, vi åt julmat, kollade Kalle anka och ja sen kom tomten, det gamla vanliga ni vet. Öppnade paket och vart hur lycklig som helst över allt. Dom åkte hem vid 5 och en timma senare åkte vi över till mormor där vi var 15 pers, fina "släkten" haha! Åt lite mer, pratade och fick ännu mer presenter.
Alltså Gud har verkligen fått så sjukt jävla mycket presenter och önskar jag kunde tacka så mycket som jag vill haha! Bäst är ni allihopa.

Hoppas ni alla andra haft en lika bra jul som jag, puss!

Av Frida Pettersson - 24 december 2013 12:25

Hej på er!

 

Idag är det julafton vilket ni alla redan vet. Tänkte bara passa på att önska er alla en riktigt God Jul! 

Hoppas ni alla får en toppendag, massa fina presenter, äter en massa god mat, umgås med folk ni tycker om och mår superbra för det är ni värda! 

Så ännu en gång, från mig till er, GOD JUL! 

 


Min morgon var iallfall supermysig. Har ätit frukost tillsammans hela familjen vilket inte hänt sen i somras när vi var i grekland tillsammans, haha. Sedan gjorde jag mig ordning och har precis tagit lite kort på mig idag som kommer upp här nedanför. Hade väldigt svårt med att välja ut vilken bild jag tycker blev bäst så då lägger jag upp allihopa istället. 
Puss och kram   

 

                           

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards