fridapetterssons

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Frida Pettersson - 16 juli 2013 15:43

Hej kära bloggläsare!
Just nu sitter jag i bilen påväg till Norrtälje med bästis. Dom släpper av oss där och så hänger vi där hela kvällen. Vi ska träffa Anton som vi hängde med på kryssningen i höstas, ska bli skitkul att ses igen var såå länge sen.

Vi överlevde iallafall cykelturen, fast det var knappt.

Har även fått matpengar av papi också, tack snälla du!
Blir en skit jäkla bra kväll. Åh livet är allt fint!
Hörs när vi hörs, puss!

[Bild]

Av Frida Pettersson - 16 juli 2013 13:54

Vet ni vad jag och Johanna fick för sjuk Idé förut? Att vi skulle cykla till älmsta, ett ställe på landet. Vi hade ingen aning om hur vägen så vi bara trampade och trampade och efter 1,4 mil hittade vi tillslut fram, sinnes.

Endast för att köpa lite godis och dricka, vad gör man inte på landet liksom!

Nu ligger vi här och deppar över vägen tillbaka, dör. Vi har lite färskost iallafall så det lär väl gå.
Haha kompis, vafan håller vi på med??!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards