fridapetterssons

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 22:22

Ligger ensam kvar och kollar film. Allt en tjej vill ha heter den, den gick på tv så jag kollade. Insåg nu att jag har sett den här förut, komiskt!

Har det lite mysis här ensam. Dom andra har gått och lagt sig, bara tjejer i huset då pappa rest iväg en vecka till Norrland.

Imorgon är det upp tidigt som gäller, vårt tåg mot Stockholm går vid 9, inget sova här inte..

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 20:22

Kladdkaka, allsång, en sjungande mama och mina atlantica princess tofflor är på, det duger.
Dock får jag höstkänslor vilket INTE duger.

Oj

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 20:03

Glömde bort att säga att jag köpte ett iPhone skal i Grekland också.. Oupsi

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 19:54

Var ju då inte meningen att det skulle vara frågetecken före varje såndär sak, men jaja då vet ni iallafall!

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 19:49

? Jag är en proffesionell stalker genom t.ex facebook, och jag menar det helt seriöst. Funderar på att börja jobba som stalker, om man nu kan det?

? Jag gråter till varenda film, så gillar du inte när folk bölar till filmer är det ingen idé att kolla med mig!

? Mitt absoluta favoritställe på denna jord är på Atlantica princess - Rhodos. Där är jag lycklig!

? Jag kan "spreta" med mina tår så det ser ut som ankfötter, om ni vill veta liksom, HAHAHAHA .

? När jag och mina killkompisar ser någon tjej med snygg röv så är inte jag som alla andra tjejer, utan mer som en kille. Typ spanar in den och skriker "daaymn", haha no lesbian!

? Det är endast mitt gäng som verkligen förstår mig och jag kan vara mig själv helt och hållet med!

? Jag lever för Tacos, pommes, kebab, potatischips, munkar, godis , sommar och vänner!

? Jag är långt ifrån att vara som alla andra, men jag älskar det och är mig själv.

? Mobbning är bland det värsta jag vet, varför fan existerar det??

? Jag har gått i dans i 5 år, dock inte längre. Saknar det ibland, iallafall att vara vig!

? När någon frågar mig "beskriv din drömkille" tänker jag på en viss person.

? Ibland funderar jag på om jag är hälften kille?

? Jag är rätt ohygienisk av mig och mitt rum ser mestadels ut som ett kaos.

? Jag är väldigt o-blyg och öppen av mig, älskar även att lära känna nya!

? Jag har alltid velat bli sångerska, men en del av mig vill jobba som t.ex kurator, är bra på att prata med folk.

? Jag är INGEN djurvän, alla djur hatar mig och jag hatar dom. Är rädd för verkligen allt också! Inklusive hundar, trots att jag har hund. Men jag är inte rädd för han, bara för andra!

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 18:57

Victoria's Secret, pure seduction body mist!

Keps, skärp, solbrillor, armband, 2 par shorts.

Jack Daniels linne!

Marinblåa låga converse!


Det var Greklands shoppingen, men köpte även presenter till Johanna och en till produkt från Victoria's Secret men den ska jag få när jag fyller istället.

Idag köpte jag detta:

Svart peplum topp från bikbok, dock är det jordens sämsta bild som säkert inte säger er mycket men det var svårt att få till en bra bild på den.

Vit topp, även den från bikbok!

Det var allt om jag minns rätt. Inte så mycket men alltid kul med nånting nytt iallafall.

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 16:18

Hej på er!

Var en sväng på tunapark idag, hittade lite fint faktiskt! Slänger upp en bild på det medans jag lägger upp min Greklands shopping. Det inlägget kommer om en stund, är inte hemma än.

Annars då? Var planerat att jag skulle träffa Ludwig och sporre men vettefasen om jag orkar cykla dit i spöregn? Nej, tror jag skippar det.

Alltså åh, att komma hem till detta vider väder. Vill bara tillbaka.

Av Frida Pettersson - 30 juli 2013 12:54

Eller ja, klockan närmar sig 1 men för mig är det godmorgon.
Skönt att få sova ut idag, har inte hänt på länge. Har nyligen ätit lite "brunch", ni vet en blandning mellan frukost och lunch.

Idag har jag inget planerat, kanske träffar vänner. Får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda!
Imorgon gäller grönalund. Jag, mami och mina systrar.

Tror jag slänger upp en bild lite senare om vad jag köpte i Grekland, så håll utkik.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards