fridapetterssons

Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

Världens mysigaste kväll, ord kan inte beskriva!

Av Frida Pettersson - 25 juli 2013 22:43

Vi satt där och bara hade det bra och lyssnade på en tjej som sjöng, så kommer helt plötsligt Alexandro min älskling fram och typ frågar om jag inte ska gå upp och dansa, innan jag hinner svara ropar han på en kypare som kommer direkt och så tvingar de upp mig. Svårt att förklara men alla satt vid sina små bord och drack och framför är det en scen och sen lite mellanrum, så man kan säga att de var rätt stor "publik".
Och där stog jag helt ensam framför alla, och dansade tryckare med en snubbe samtidigt som vi hade en fin konversation om allt och ingenting och jag snackade engelska som ett retard. Vi dansade ett bra tag och då började det ramla på fler och fler folk, efter en stund stog alla och dansade.
Det var såå otroligt mysigt, allt var så perfekt!

Önskar jag kunde beskriva min lycka men tyvärr kan jag inte det. Vill bara stanna hör föralltid, aldrig komma tillbaka till verkligheten.

Denna kväll var seriöst så jäkla fin och mysig, allt var så perfekt.
Efter allt detta tackar jag för mig och säger godnatt till er där hemma!
Fan vill aldrig aldrig här ifrån.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 20:00

Hej och hejdå får jag väl säga nu!   Jag har länge funderat på att byta bloggportal med tanke på att jag vill testa något nytt och bloggplatsen börjar kännas lite "lame" ifall ni förstår vad jag menar?? Jag har iallafall haft nästan två superhä...

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 16:25

Som rubriken lyder så är lovet snart slut och jag mår fruktansvärt dåligt pga det, är så skoltrött så det finns inte. Jag orkar inte allt plugg, alla lektioner, att gå upp tidigt på mornarna, jag orkar inte kämpa som ett as för betygen. J a g. O r k ...

Av Frida Pettersson - 4 januari 2014 16:29

Hej på er! Sitter nu i bilen påväg hem från några superhärliga dagar i fjällen, men nu är det slut på det roliga och hem till gamla Eskilstuna igen. Har åkt i 2 timmar nu, endast 6 timmar kvar haha.. Har underhållt mig med att kolla på favorit...

-

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 21:08

Jag saknar mitt hjärta så hela jag gör ont. Det har gått 6 dagar nu sen jag senast fick ligga i min kärleks famn och krama sönder honom. För er är det väl ingenting och jag antar att ni tycker jag låter huur töntig som helst nu haha, men det är...

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 15:58

Hej bloggen! Idag har vi väl bara åkt skidor, vad annars gör man i fjällen haha? Älskar att stå i backen och bara flyga ner, jag älskar farten. Just nu sitter jag i stugan och myser, ikväll blir det tacoos till middag vilket känns förjävla br...

Ovido - Quiz & Flashcards