fridapetterssons

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Frida Pettersson - 17 maj 2013 22:58

Hej vänner och ovänner!

Haft en hejdundrande kväll tillsammans med härliga vänner! Fortsatte på samma spår som innan med att skratta så tårarna runnit under hela kvällen, haft så jäkla kul!

Nu har jag nyligen kommit hem och har satt oss mysigt på mitt rum med chips och gosar, hehe.
Det är sommar och jag tänker älska mitt liv. Puss!

Av Frida Pettersson - 17 maj 2013 20:01

Herrans vilken brakhelg jag kommer få!!
Just nu sitter jag hemma hos Johanna hon käkar och sen ska vi dra tillbaka till orrliden där Oliver, Pärus och Casper väntar. Snodde Caspers pro cykel och cyklade hit med Johanna så jäkla grym cykel!!
Hänger ute med grabbarna resten av kvällen, äkta sommar yolo kväll.
Sedan åker jag och Johanna hem till mig där vi sover, imorn blir det upp tidigt för vissa gudomliga saker jag avslöjar senare.
Puss så länge, hoppas ni har det lika bra som jag!

Av Frida Pettersson - 17 maj 2013 18:12

Åh, släpper allt skit nu för idag är det fredag och en bra dag!

Än så länge har min dag varit toppen, eller ja inte skolan då men efter skolan. Jag har umgåtts med härligaste vännerna på denna jord, skrattat så tårarna runnit och bara haft så otroligt roligt som jag kan ha med dom! Seriöst bäst är ni!
Ska käka gomiddag om inte alltför länge. Papi är borta så det blir tjejkväll, whoopa!

Vid 7-tiden ska jag möta allt härligt folk vid orrliden igen. Blir väl runt 6 pers som förut, underbart!
Kanske hörs mer sen, puss så länge!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards