fridapetterssons

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Frida Pettersson - 9 maj 2013 21:54

Är cp-arg av typ ingen anledning, stackars familjen som får dras med mig nu haha. Antar att det beror på att jag har haft så jäkla tråkigt under dagen och är trött på att vara sjuk nu.
Ska gå och lägga mig i sängen och ruttna och hoppas på att vara lite piggare imorgon.
Tack och hej.

Av Frida Pettersson - 9 maj 2013 18:38

Hej på er!
Sitter ensam här i våran lilla stuga på landet och gör ingenting. Har nyss käkat grillat, premiär att äta utomhus också, skitmysigt!

Supertrist att jag skulle bli sjuk precis just nu också. Medans systrarna och kusinerna har kul får jag sitta här och ruttna. Vill också ut och cykla på min gamla goding till cykel, ner till lilla badet och kolla på solnedgången och ta massa vackra bilder, åh detta suger. Men det är bara fortsätta ta det lugnt och hoppas på att jag blir bättre till imorn, pusshej!

Av Frida Pettersson - 9 maj 2013 17:49

Kolla Johannas blogg , går tyvärr inte att länka från mobilen men den heter www.jjohannaaveborn.bloggplatsen.se

Älskar dig alldeles för mycket allra bästavän, vi hör ihop som ingen annan, går inte att beskriva men vem behöver kärlek när jag har dig.
Bästa bästavän, älskar dig föralltid!

Av Frida Pettersson - 9 maj 2013 10:55

Hej igen bloggen!
Just nu sitter jag i bilen, alla andra stack in på Ikea en Kortis men jag kände inte för att följa med då jag har mjukisarna på och är osminkad, ingen vacker syn. Så nu sitter jag här ensam.
Bilresan har gått bra än så länge, suttit med hörlurarna och dunkat musik.
Bara typ 2 timmar kvar nu, haha kämpa!
Är fortfarande sjuk, mår inte sådär toppen. Aja de är bara att hålla ut.

Bjuder på 2 halvfula bilder från nu i bilen, btw mitt naturliga hår på bilderna för er som undrar! Haha.

Av Frida Pettersson - 9 maj 2013 09:05

Ja somsagt, som det står i rubriken så sticker vi nu.
Lyckades sätta på mig mjukisarna och slänga ner lite kläder i väskan haha, de var allt jag orkade!
Så ni vet tror jag inte att jag kommer ha så jättebra internet på landet så vi får se hur det blir med uppdateringen.
Ha det bäst så hörs vi, puss!

Av Frida Pettersson - 9 maj 2013 08:19

Ligger i sängen och känner hur jag kommer dö snart. Feber, ont i huvudet, ont i halsen och jordens dunderförkylning. Orkar inteee.
Ska åka till landet om typ 45 min, jag har inte packat, inte gjort mig iordning, ingenting. Känner för att stanna hemma...
Seriöst, att vara sjuk är så inte min grej! Vill bara sova i såna här lägen, därav är det väldigt synd att jag är pigg.

Tack och hej från en gnällande Frida, peace !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards