fridapetterssons

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Frida Pettersson - 11 maj 2013 21:54

Har nyligen kommit in efter att även denna kväll har spenderats på ett utav mina favoritställen, studsmattan.
Tillsammans med Felicia som kom och gjorde mig sällskap blev det en lyckad kväll med massa snack. Herregud det var allt längesen sist vi träffades!

Nu har jag gosat ner mig i min säng för jag frös så mycket.
Imorgon är det söndag och jag hoppas på fint väder så jag kanske kan sola och träffa Johanna, ja vi får se hur det blir.
Puss&kram

Av Frida Pettersson - 11 maj 2013 19:04

Hej på er!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång bilresa enligt mig.
Ligger och kollar ut genom fönstret och inser ju att herregud det är ju sommar! Längesen jag var såhär lycklig, helt ärligt. Mår sååå bra!

Tänkte bara höra av mig och så, hoppas ni har det toppen!
Pusshej.

Av Frida Pettersson - 11 maj 2013 14:05

Hej hörrni!

Idag än så länge har inte hänt mycket, tiden har flygit iväg men trots det har jag inte gjort mycket vettigt.
Blir kanontidig middag någon gång lite senare, sedan bär det av hemmåt.
Ska ärligt talat bli rätt skönt. Även om jag för det mesta älskar det här stället så är det ändå i Eskilstuna med mina vänner som jag hör hemma!

Mitt internet suger så det lär inte bli mycket uppdatering idag, men kommer ju hem ikväll så lovar att höra av mig mer då!
Hörs när vi hörs, adios !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards