fridapetterssons

Alla inlägg under juli 2013

Av Frida Pettersson - 12 juli 2013 21:19

Denna kväll än så länge har bjudit på tacos (vilket helt klart gjorde dagen snäppet bättre), och kubb-spel med familjen. Dock förlorade jag och morsan stort båda gångerna.. Nu blir det snart film med sommarkänslor så det skriker om det, Mamma Mia såklart!
Den filmen kommer locka fram min längtan till Grekland ännu meer. 9 dagar kvar nu, fan vad tiden går.



Haha ohgod, lite skillnad på mammas och mina ben och fötter?! Vaddå jag har solat med strumpor på, hahaha..

Av Frida Pettersson - 12 juli 2013 16:14

Denna dag har varit superhärlig. Spenderade som sagt mestadels utav dagen i solen vid vattnet. Så himla mysigt!

Vi kämpade oss hem på cyklarna för en stund sedan, värmen tog på krafterna rejält. Men hem kom vi, även om det betyder att jag ligger slängd som en död padda på golvet just nu (hehe).

Så vad mer ska man säga om dagen? Riktigt lyckad sommardag, och även en sak mindre kvar att göra på min och Johannas sommarlista som vi skrev i vintras när längtan var enorm.

Ha det!

Bild i repris!

Av Frida Pettersson - 12 juli 2013 15:03

Hej bloggen!

Cyklade till stan med Johanna förut, först gick vi runt och kollade lite och så. Fick med mig en jättefin långklänning, behövde verkligen ha en till Grekland så nu har jag ett bekymmer mindre.

Just nu sitter vi i Stadsparken vid vattnet. Chips, dricka och munkar har vi också med oss.
Massa skratt och prat, vi har det rätt underbart ska jag säga. Vädret är på topp också!

Hörs sen, puss!

Av Frida Pettersson - 12 juli 2013 01:14

Ligger i sängen, dösvettas och lyssnar på härlig musik! Hittade massa låtar som jag lyssnade på i vintras, så himla fina! Dock har jag inte så bra minnen från dom. Minns att det var vinter, kallt, jag var ständigt deprimerad och åh vill inte ens tänka tanken på vinter och depretioner igen.. Måste njuta av sommaren nu, det finaste här på jorden.

Imorgon står det cykla till stan med Johanna på schemat, så hoppas på att vi kommer iväg!

Puss.

Av Frida Pettersson - 11 juli 2013 18:03

Sitter nu i bilen påväg hem. Släpade mig till Coop med mamma och syster, även en kortis på tunapark också. Haha känns som jag är på båda dessa ställen typ heela tiden!
Fick iallafall med mig en söt bikini.

Uppdatering är rätt kass nu för tiden men det får ni leva med.
Puss så länge.

Haha åh jag är så retarded....

Av Frida Pettersson - 11 juli 2013 12:23

Hej på er!

Idag vaknade jag skapligt, åt frulle och gick sedan ut på promenad idag igen med hunden haha.

Just nu ligger jag och solar, fast ska ta en paus och gå in och äta lite lunch tror jag.

Här får ni en bild på mina stora kärlekar, avlider vad söta!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards