fridapetterssons

Direktlänk till inlägg 18 maj 2013

Anton Ewald - min hjälte

Av Frida Pettersson - 18 maj 2013 16:02

OKEJOKEJ, ÄR I CHOCK FORTFARANDE OCH VET INTE HUR JAG SKA FÖRKLARA DETTA MEN VI KAN JU BÖRJA MED ATT JAG HAR TRÄFFAT ANTON EWALD, JA MER ÄN SÅ TILLOCHMED.
ALDRIG GRÅTIT/HYPERVENTILERAT SÅ MYCKET.
FÖRST UPPTRÄDE HAN, HELT UNDERBART SKREK MIG HES. EFTER DET VAR DET SIGNERING, JAG GICK UPP SÅ SCENEN OCH HAR ALDRIG SKAKAT OCH GRÅTIT SÅ MYCKET. HANS LIVVAKT FÖRSÖKTE LUGNA MIG OCH ANTON PRATA MED MIG OCH FRÅGADE HUR JAG MÅDDE OSV, NÄR JAG SKULLE GÅ NER SA JAG ATT JAG ÄLSKA HAN OCH DÅ SA HAN ATT HAN ÄLSKA MIG OCKSÅ.
SKICKADE UPP MIN MOBIL MED EN KOMPIS SEN SOM HAN TOG EGOPICS MED, HAN HAR HÅLLT MIN MOBIL OCH FOTAT SIG SJÄLV, HELT FUCKING GALET.
EFTERÅT VAR VI CA 10 PERS SOM FÖLJDE EFTER HAN, SATT SEN PÅ GRÄSET UTANFÖR OCH HOPPADES ATT HAN SKULLE KOMMA UT. EFTER EN STUND KOMMER EN BRUD UT SOM KÄNDE HANS LIVVAKT SÅ VI FICK HANS VATTENFLASKA HAN DRUCKIT UT , SLICKADE OCH DRACK SÖNDER HELA JÄVLA VATTENFLASKAN SÅ JAG HAR I PRINCIP HÅNGLAT MED HAN. EFTER CA 15 MIN SER VI HAN KOMMA GÅENDES, TRODDE INTE MINS ÖGON. SPRANG SNABBARE ÄN NÅNSIN OCH BARA HOPPADE PÅ HAN, KAOS OCH LIVVAKTERNA FICK TYP BÄRA IVÄG OSS MEN DET VAR DET VÄRT. STOG SEDAN UTANFÖR HANS BIL TRYCKTA MOT RUTAN, JAG HYPERVENTILERADE OCH HAN GJORDE SLÄNGKYSSAR.
ALDRIG VART SÅHÄR LYCKLIG, ALDRIG GRÅTIT SÅHÄR MYCKET. SORRY FÖR BIBELN MEN DET VAR DET VÄRT.

BILDBOMB OCH VIDEOS KOMMER SEN!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 20:00

Hej och hejdå får jag väl säga nu!   Jag har länge funderat på att byta bloggportal med tanke på att jag vill testa något nytt och bloggplatsen börjar kännas lite "lame" ifall ni förstår vad jag menar?? Jag har iallafall haft nästan två superhä...

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 16:25

Som rubriken lyder så är lovet snart slut och jag mår fruktansvärt dåligt pga det, är så skoltrött så det finns inte. Jag orkar inte allt plugg, alla lektioner, att gå upp tidigt på mornarna, jag orkar inte kämpa som ett as för betygen. J a g. O r k ...

Av Frida Pettersson - 4 januari 2014 16:29

Hej på er! Sitter nu i bilen påväg hem från några superhärliga dagar i fjällen, men nu är det slut på det roliga och hem till gamla Eskilstuna igen. Har åkt i 2 timmar nu, endast 6 timmar kvar haha.. Har underhållt mig med att kolla på favorit...

-

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 21:08

Jag saknar mitt hjärta så hela jag gör ont. Det har gått 6 dagar nu sen jag senast fick ligga i min kärleks famn och krama sönder honom. För er är det väl ingenting och jag antar att ni tycker jag låter huur töntig som helst nu haha, men det är...

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 15:58

Hej bloggen! Idag har vi väl bara åkt skidor, vad annars gör man i fjällen haha? Älskar att stå i backen och bara flyga ner, jag älskar farten. Just nu sitter jag i stugan och myser, ikväll blir det tacoos till middag vilket känns förjävla br...

Ovido - Quiz & Flashcards