fridapetterssons

Alla inlägg under maj 2013

Av Frida Pettersson - 3 maj 2013 22:25

Herregud, haft en totally knas dag.
Började så jäkla bra, men dagen förstördes av några äckliga vider, Johanna och jag stack från skolan. Grät typ pga att jag var så arg.
Satt i Rosenfors ett tag och bara låg där, mamma ringde och åkte sen och handlade jordens gofika till oss för att få oss på bättre humör, tack bästa mamma.
Sedan stack vi till Konsum där vi mötte upp Arvid, Oscar, Casper och sporre.
Åkte vidare till Rosenfors igen där vi satt och snackade i 3 timmar!

Nu har jag alldeles nyss kommit hem, stack ut vid halv 8 för att träffa Oscar och Arvid. Sedan kom även oliver och William. Vart en bra dag tillslut.
Även om det fortfarande inte är helt bra så aja.

Av Frida Pettersson - 3 maj 2013 13:57

Sitter på en brygga mitt ute i skogen med Johanna. Stack från skolan, stannar inte kvar där, det blev för mycket.
Tack till er som fick min dag så pass förstörd som den kan bli, hoppas det känns bra nu.
Sagt det förut och säger det igen, hoppas ni självdör.

Av Frida Pettersson - 2 maj 2013 21:37

Ligger i sängen och har panikångest, har precis snackat med Johanna i telefon.
Udda samtal, vet inte riktigt vad jag ska säga..
Vet att jag sa att jag mår så himla bra, och det stämmer faktiskt. Men ibland händer det saker, som inte är förväntade.
Kommer förmodligen må underbart snart igen, eller ja det beror på vad som händer. Men just ju, precis just nu ligger jag i min säng. Tankarna går, känner hur tårarna och paniken tränger sig fram. Hur ska jag kunna sova nu?

Vill bara att du ska veta hur mycket jag uppskattar all kärlek jag ger och får av dig, min livskraft det kommer förevigt vara vi två vad som än händer.

Av Frida Pettersson - 2 maj 2013 20:50

Ändrade planer för kvällen. Vart ingenting med Johanna.
Istället stack jag ut på pw med mammsen (igen haha) och nu har jag nyligen avklarat jordens styrkepass, kände hur musklerna växte. Haha nejmen, tufft var det.
Använde mig utav en skitbra app, kan skriva vad den heter sen för just nu står huvudet still.

Ska käka något sen njuta av torsdagkväll.
Tackar för mig nu och låter er kolla massa bilder istället, haha!

Haha alltid mami och jag att ta massa random kort, skiter i hur jag ser ut och ja jag vet att jag är smidig.
Thats how i do it.

.

Av Frida Pettersson - 2 maj 2013 18:08

Och det roliga är att du gör precis som alla andra egentligen, du har bara inte insett det än. Men tro mig, jag har.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards