fridapetterssons

Alla inlägg den 3 juni 2013

.

Av Frida Pettersson - 3 juni 2013 22:21

Av Frida Pettersson - 3 juni 2013 22:15

Inte för att jag ska sova än på ett tag, men pallar inte skriva godnatt då så gör det nu istället.

Av Frida Pettersson - 3 juni 2013 21:00

2 ynka dagar återstår innan dagen jag väntat på så otroligt länge är här. Mer än 10 veckor av frihet, och jag vet med hela mitt hjärta att detta sommarlov kommer slå allt. Alla människor borde få känna den lycka jag gör just nu, det är underbart.


Tänkte bara informera lite om min morgondag som förmodligen blir väldigt kul!
Vi ska till Vilsta jag och min fina klass. Där vi ska hålla hus under eftermiddagen. Bada, spela fotboll, volleyboll och bara umgås med mina favoritpersoner.
Herregud vad jag mår bra.


Av Frida Pettersson - 3 juni 2013 18:33

Stack ut vid 4-tiden för att träffa Albin och Arvid. Satt i Rosenfors och hade nödvändiga konversationer om allt och ingenting. Så sjukt härliga killar!

Arvid stack hem sen då var det bara jag och Albin. Fick mig en fin longboard-lektion så nu är jag officiellt kung på att köra.
Funderar helt ärligt på att köpa, det är ju så sjukt kul!

Av Frida Pettersson - 3 juni 2013 15:46

Åh, haft en så otroligt bra dag!

Fotbollsdagen vilket jag berättade om igår, tackar vädret för det gjorde allt!
Jag och gänget mitt låg i en böghög på en filt och hejade fram B-spåret, och som alla andra år så tog vi hem fotbollen! Sjukt bra jobbat.

Solen låg på hela dagen, otrolig hetta. Har lyckats bränna mig också, haha ni ska bara se hur röd jag är..
Sommarkänslorna är på topp dagar som dessa. Träffat massa roligt folk, haft allmänt skitkul och mår såå bra!

Puss så länge.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards