fridapetterssons

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Frida Pettersson - 15 juni 2013 23:43

Hej bloggen!

Trots att jag haft ca all tid i världen till att blogga idag har det inte blivit så mycket, hmm.. Helt ärligt har jag faktiskt inte orkat, men nu så!

Haft en väldigt trevlig kväll. Umgåtts med Julia och ätit mycket gott, t.ex Jordgubbar och chips.

Nu ligger jag i en nybäddad säng och lyssnar på el fantastico musica (hur kan jag ha B i spanska? Hahaha).
Väldigt mysigt om jag får säga det själv.

Imorgon kommer Johanna hem, har saknat och saknar henne såå mycket. Närmare 2 veckor, herregud. Darling, kom hem fridapiggy behöver dig här!!

Ni kan ju passa på att adda mig på snapchat också, där heter jag "ppetterssoon". Puss!

Av Frida Pettersson - 15 juni 2013 18:18

Hej bloggen!

Idag har inte hänt mycket alls faktiskt. Trots ganska fint väder har jag bara inte orkat göra någonting, så det har blivit deg i sängen i princip hela dagen.

Nu på kvällen såhär tänkte jag vara lite snäll och hjälpa pappa grilla, så jag hämtade en solstol och jag vet inte vad jag höll på med men helt plötslig satt mitt pekfinger fast i den, hahaha. Och jag bara stog där och skrek och svor med en solstol hängandes i ena fingret som väägrade släppa. Tror fingret gick av, nu är det snett och rött.
Ändå rätt komiskt, skrattar såhär i efterhand.
Kolla bilden, ni förstår nog vilket finger det är som är skadat, haha.

Av Frida Pettersson - 15 juni 2013 02:51

Nejmen sådär då närmar sig klockan 3 istället, fuck sova typ. Nejmen seriöst, härligt att vara uppe ensam hela natten enligt mig.

Det är otroligt ljust ute, ja ni ser ju på bilden.

Har inget liv så spammar bloggen istället, sorry för det. Helt meningslösa inlägg jag vet, men har inget bättre för mig.
Puss.

Av Frida Pettersson - 15 juni 2013 02:31

Hej kära ni!
Uppdaterade nyss bloggplatsen appen och var bara tvungen att pröva, hehe. Riktig roligt ju!

Nejmen, jag ligger här så fridfullt i sängen. Det är kokande hett, jag lyssnar på fin musik samt kollar ut genom fönster.

Ja annars gör jag inte mycket. Klockan är halv 3, igen, och jag är lika pigg som igår. Mysigt!
Nu får ni ursäkta mig hur detta inlägg blir nu, för jag tänkte pröva lite saker och se om det funkade, men ser det helt efterblivet ut får ni ursäkta mig.
Jaja. Hoppas på det bästa!

-

Av Frida Pettersson - 15 juni 2013 01:13

Ligger i sängen och har precis sett klart "The Impossible" för andra gången. Tokbölar hysteriskt, vet inte vart jag ska ta vägen.
Så otroligt hemsk men ändå världens finaste film, får en att uppskatta livet och sin familj rejält.
Gråter mig igenom exakt hela filmen, herregud.

Ni borde verkligen se den. Den är otroligt fin!
Slänger upp en bild på mig och mamma bara för att, älskar dig något enormt!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards