fridapetterssons

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Frida Pettersson - 22 juni 2013 17:06

Fucking mobilbloggning som inte funkar när man har sopsämst internet. Skulle lagts upp typ 5 andra bilder också, men de gjorde dom såklart inte. Slänger upp dom sen, när jag har 3G, lovar!

Av Frida Pettersson - 22 juni 2013 16:42

Hej hörrni!
Förlåt att jag inte bloggat någonting idag, har haft annat för mig.

Imorse var jag helt död efter gårdagen, sov typ ingenting inatt.
Tog det lugnt och så, käkade lunch. Efter det drog jag ut för årets första vattenskid-åkning. Gick riktigt bra som vanligt, så himla roligt ju!

Bytte om efter det och fixade mig iordning, drog sedan ner till ängen och träffade alla från igår.
Vi satt mest i en klump och snackade, haha! Härliga människor det där.
Vi ska ses ikväll igen, blir skitbra!

Just nu sitter jag på räcket, typ långt ovanför marken. Ramlar jag ner dör jag, skulle kunna hända mig faktiskt, jag är rätt klumpig. Syns inte på bilderna men det är mycket högre upp!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Frida Pettersson - 22 juni 2013 01:38

Härligaste sommarkvällen på väldigt länge måste jag påstå, åh har haft så sjukt kul!

Vid halv 9 drog vi ner till ängen där vi träffade massvis med folk. Lirade fotboll, dock var jag inte så super delaktig men jag var satans grym ändå! Det kom mer och mer folk, hög musik, riktigt superkul!

Vid halv 12 var vi ett gäng på ca 20 pers som drog till badet och nattbadade, svinkallt men sjukt mysigt! Vi hängde där ett rätt bra tag.
Efter det bestämde vi oss för att dra hem till Albin. Det var han, jag, Ida, Julia, Marcus, Henke, och Ronny!
Sjukt roliga killar. Satt och spelade kort och hade det supermys.

Nu har jag precis kommit hem, klockan är halv 2 och musiken där nere dånar fortfarande så kommer inte kunna sova!

Tackar alla för den bästa midsommaren på länge, har haft så otroligt himla kul!

Bild i repris

[Bild]

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards