fridapetterssons

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Frida Pettersson - 7 juni 2013 23:51

Har precis kommit tillbaka till mitt rum efter att resten av kvällen spenderat lite kvalitetstid med systrami.

Hade inte mycket att komma med, bara ett litet inlägg sådär.

Av Frida Pettersson - 7 juni 2013 21:53

Kusinerna kom förut, vi drog och badade och hade det mysigt ett bra tag!
Efter det stack vi över till farmor och farfar där det grillades gott, sedan efterrätt och häng framför tv:n med chips, tror jag upp ca 5 kg denna kväll eller liknande.. Dock har jag cyklat närmare 38 mil idag så det får gå. Haha och ja, jag gillar att överdriva.

Jag, Julia och Ida gav oss ut på en cykeltur för att guida Ida runt i skogstorp. Stackarn förstod ingenting, stockholms-bo och grejer, och så kommer hon ut hit till mitt i ingenstans.

Nu är jag hemma, ska bara ta det lugnt! Bjuder på bilder från idag, puss.

-

Av Frida Pettersson - 7 juni 2013 15:04

Myser ute i solen med världens bästa tidning, och denna gång extra bra för det är en intervju med min babe (Anton Ewald) med, och en ytterst het bild, me gusta!

Har nyss kommit hem från stan, cyklade både dit och hem i hettan alldeles i onödan, fett lökigt..Skulle fixa pass men man var tydligen tvungen att boka tid så det får bli någon annan dag. Istället tog vi en glass och cyklade sen hem igen.

Nu kommer mina underbara kusiner hit, vi ska dra ner och bada och ikväll blir det middag med grillat och grejer.
Blir toppen!

.

Av Frida Pettersson - 7 juni 2013 11:00

Kanske dags att kliva upp ur sängen nu, legat här ett bra tag och bara stirrat.
Det är sommarlov, tänker inte vara ledsen. Ska ta tag i detta nu, gå upp och göra något bra utav denna dag!

Av Frida Pettersson - 7 juni 2013 04:58

Nejmen hej på er!

Klockan är snart 5 på morgonen/natten och jag ligger här i sängen och drar mig en funderare på varför jag är vaken nu på sommarlovet.

Haha åh, nu är jag pigg och kommer definitivt inte somna om.

Av Frida Pettersson - 7 juni 2013 00:07

Att en människa kan svika en så pass, rent ut sagt pissa mig rakt i ansiktet.
Jag mår så bra, och jag vill inte att just du på denna jord ska få mig känna såhär. Men du lyckades..

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards