fridapetterssons

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Frida Pettersson - 19 juni 2013 18:28

Hej bloggisen!

Nu sitter vi i bilen, fortfarande haha.
Vi åkte för 3 och en halv timme sen haha, tjejer ni vet..
Nej skoja bara, vi har varit inne en sväng på Ikea och även ätit middag där. Sitter här nu, äter massa gott och har det mys.
Gissa vad vi har lyckats med förresten? Vi klarade oss fram till Uppsala, men ja vi är bara tjejer. Såå.. Vi har kört vilse. Nu är vi ute i skogen någonstans och irrar runt, haha så kul! Blir en liten roadtrip genom hela Sverige. Haha nej drev bara , puss på er!

Av Frida Pettersson - 19 juni 2013 15:05

Endast vi tjejer i bilen, pappa kommer upp imorgon istället! Haha huur ska detta gå? Vi kommer köra vilse.
Har packat med mig en årsförbrukning av kläder, haha slängde bokstavligt talat ner hela rummet i väskan, nu går den inte att stänga...

Sitter i bilen och svettas, sjukt varmt här inne. Vi har inte åkt än, men gör inom en minut typ!

Kommer sakna er alla fina käraste vänner och annat här i Eskilstuna!
Vet inte hur det kommer bli med uppdateringen eftersom jag inte har något kanoninternet där borta.

Ni alla läsare får ha det så himla bra så hörs vi när vi hörs helt enkelt!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards