fridapetterssons

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Frida Pettersson - 3 januari 2013 22:34


Labrinth feat. Emeli Sande - Beneath your beautiful 

Av Frida Pettersson - 3 januari 2013 22:14

Har helt glömt att berätta, Johanna och jag har bestämt oss för en skoj liten grej vi tänkt göra, typ som ett nyårslöfte kan man säga. Vi ska under hela 2013, skriva små lappar så fort vi har gjort något roligt, fått ett nytt fint minne, eller helt enkelt haft en väldigt rolig stund som i slutändan glöms bort. Såna där saker som kan vara så otroligt roliga för stunden, men som man inte alltid kommer ihåg. Och just därför, ska vi ändra på det. Varje gång vi gör något skoj (eller bara får en hysterisk allmän skrattattack) ska vi skriva det på en lapp, och lägga det i en burk. Sen nästa nyår ska vi kolla igenom allt vi gjort, det kommer nog bli sjukt kul att läsa igenom allt galet, tipsas !
Samma sak ska vi göra, fast istället varje gång vi köper något ätbart ska vi skriva summan av vad vi köpt på en lapp, och sen lägga i en burk. Ska bli väldigt spännande sen nästa nyår att räkna ihop allt, tror det kan bli en ganska stor summa pengar.. Haha, det var allt jag ville dela med mig av, puss på er!   
Haha ja du kompis, det ska bli rätt kul att kolla nästa år allt vi har gjort under 2013, detta ska bli bästa året!

Av Frida Pettersson - 3 januari 2013 21:54

Hej bloggen!
Har inte uppdaterat något idag (i know) men ibland har man helt enkelt inte tid. 
Imorse kom pappa och väckte mig 10 (?!?) liksom varför? Tog ett tag att komma upp, ja ungefär en timma, men tillslut så. 
Inte långt därpå gick jag ut med vovven, faktiskt inte alls lika hemskt som det brukar. Kan vara rätt skönt ändå att bara få komma ut ibland, friska upp hjärnan, samt dig själv, och bara få komma ut lite. 

När jag kom hem fick jag göra mig i ordning med racerfart för att hinna med bussen till stan med Johanna. Vi hade det roligt som vanligt, satt mest och myste på mc. 

Måste verkligen packa, för vi sticker till landet imorgon och stannar där fram tills söndag. Det är inte den direkt roligste årstiden att vara där just nu, men på något sätt ska det bli väldigt skönt att få komma dit i allfall. Bara få slippa Eskilstuna ett tag, slippa göra sig "snygg" varenda morgon, för på landet, där är jag som jag är, all natural. 
Peace !  
Tokful bild, inget alls att lägga upp så tog lite slarvbilder idag, och här har ni ju ett muy bra exempel på hur fula alla blev. 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards