fridapetterssons

Alla inlägg den 6 januari 2013

Mys

Av Frida Pettersson - 6 januari 2013 20:32

Om typ 20 minuter (21.00) börjar Jurassic Park 3. Tycker att ni alla ska ge den en chans och kolla, för filmerna är sjukt bra! Visserligen kanske det är smartast om man kollar på 1:an först, sen 2:an och sen 3:an. Men ja, det går väl att vända på ordningen det med. Dom har ju gått på tv nu fredag, lördag och idag. Haha ni borde verkligen kolla för dom är grymt bra, fast läskiiga.. Jag tycker jag är fett cool som sitter ensam uppe och kollar på dom, hehe. 
Klockan 21.00 på tv 4 film tror jag det var? Ja kolla i allfall !
 

Av Frida Pettersson - 6 januari 2013 19:03

Har alldeles nyss tagit mig ett skönt bad. Okejokej, jag badar typ hela tiden, men orka duscha det är bara kallt. 
Ja, jag har i allfall badat, och har frsächat till mig så nu kanske jag kan visa mig bland folk igen. 
Haha, kände att jag skulle blogga bara för att blogga liksom, då kan det bli såna här tråk inlägg men bättre det än ingenting alls, right? 

Ska draaa nu, pussar & kramar !  
Så snygg med ansiktsmask osv, ser ut som jag vet inte vad.. jaja. 

Av Frida Pettersson - 6 januari 2013 18:52

Hej bloggen ! Tillbaks här nudå efter ett par dagar på landet, har haft det bra trots allt.
Åkte ju upp i fredags, gjorde inget särskilt, förutom på kvällen då jag och sis kollade på "Jurassic Park". När vi skulle sova sen var allt kaos enligt mig, för det första var jag skitpigg , som varje natt. Och för det andra, så var det så förbannat varmt. Så det slutade med att mitt i natten gick jag ner och lade mig så fint på golvet under köksbordet och efter mycket om och men somnade jag brevid vovven, under köksbordet, haha. 
I lördags åkte vi in till Norrtälje, bla fikade och bara strosade runt. Fick med mig ett linne och ett par söta trosor hem. 
Även denna kväll kollade vi på Jurassic Park fast 2:an (dom går på tv). Idag åkte vi hem, skönt att vara hemma såklart fast det var ändå bra på landet. 

jaja, imorgon är våran sista dag på lovet sen kör skolan igång igen, känner mig inte direkt peppad. 
Hoppas ni haft det bra här hemma i allfall, vi hörs, puss .   
Bild i repris. 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards