fridapetterssons

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Frida Pettersson - 24 januari 2013 23:10

Hade nästan glömmt bort att berätta (tills johanna la ut på sin blogg) att jag var ju för fasen grabb idag ju. Haha, Albin jag och Johanna skulle visa upp nån engelskapjäs (det gick toksämst) men jag tror nog ändå att vi höjde vårat betyg en aning genom att vi alltid är så roliga och tar det fullt seriöst !

Johanna och jag som riktiga män, vad säger ni? ;) älskar min musche förresten ! HAHA..
+en annan bild på mig, Arvid, och Johanna. Snygga

Mys

Av Frida Pettersson - 24 januari 2013 22:54

Har äntligen duschat färdigt, och nyligen lagt mig i min oerhört varma säng. Nu ska här pluggas spanska, tjohoo, fast nej. Har ändå inget bättre för mig, är pigg, och ligger så skönt, så why not liksom?

Eftersom jag mobilbloggar slänger jag upp ett par spontanbilder från mobilen. En från idag, när jag, Emma och Johanna hade lite pervmoments. Och en annan som är lite allmänt rolig och stämmer rätt bra på mig och johanna ;)

Ska inte sova än, blir nog uppe ett tag till, kommer säkerligen ångra det imorgon bitti. Men yolo typ !

Av Frida Pettersson - 24 januari 2013 21:49

Åhhh, innan jag går och duschar (och nej, jag har inte hunnit göra det än, hehe) så tänkte jag bara dela med mig av att min kära mamma nyss bokade Romme resan till mig, så nuuu äre bokat och klart ! Är fett glad, och ännu mer taggad. Ska bli galet skoj, och ännu ett underbart minne med klassen min! 
För er som inte vet, så åker min skola (skogstorpsskolan) till Romme varenda år. Den 6:te Mars sticker vi ännu en gång!
Kan knappast vänta, det är ju så jäkla kul ! Var där förra året också, och detta år ska bli minst lika bra !

Haha nej, det var nog allt, nu ska jag faktiskt gå och duscha! Och för er som går på skogstorp, häng med! Tro mig, det är såå värt det ! pusss

     
Ett par bilder från förra rommeresan !

Av Frida Pettersson - 24 januari 2013 21:20

Ohshit.. Stress är icke min grej, går under när jag vet hur mycket jag egentligen behöver göra men jag hinner ju inte allt (?!?)
Kom hem från träning vid 8, och shit på det med. Våran "kära" tränare har kommit tillbaka, hon kör så jäkla hårt med oss så det finns dödsrisker. Kondition, styyyrka, och intervallträning blev det idag. Riktigt jäkla jobbigt men skön känsla just när man klarat av det! 
Första jag gjorde när jag kom hem var att käka lite macka, sedan ha jag suttit med matten fram tills nu och varit duktig. 
Nu tog jag mig några lugna minuter, ska gå och duscha nu och sen sätta igång med spanskaläxa som vi har till imorgon. 
Ja, vi har ett svenskaprov också men det är ju inget jag kan plugga till.. 


Har en känsla av att jag kommer komma i säng rätt sent inatt, men det är ju fredag imorgon och sen helg, så det är bara att hålla ut sista dagen här nu! Pussar och kramar till er    
HAHA, dat collage jag fick till ;) Har aldrig någonsin sett seriös ut på en bild, så var tvungen att pröva bara för att liksom. Men nä, det får nog bli både första och sista gången! Haha!

Av Frida Pettersson - 24 januari 2013 16:52

Hej på er ! 
Förlåt att jag är så jäkligt seg på bloggen, men har verkligen inte tid, och har inte alls haft på senaste dagar. Lovar att bättra mig så fort jag har mer tid, men just nu, är det lite mycket. 

Idag är det torsdag, och det har varit en riktigt bra dag. "Lite" torsdagspervon har vi varit idag, hehe. Har haft en grym lunchrast, och fått jäkligt mycket skratt under dagen. Och ja, för er som undrar, min klass är som den är, pervs, haha. 

Har fått umgås extra mycket men min älsklings ipad idag, åh, saknar han.. Min bebiii ! 

Nu har jag nyss proppat i mig lite fil i racerfart, och ska iväg på träning om inte jättelänge. 

Om jag har tid, bloggar jag mer när jag kommer hem. Om inte, ha det bäst alla! Pusss      

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards