fridapetterssons

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Frida Pettersson - 1 januari 2013 22:27

Ja, den här dagen kan man väla säga har varit lite seg, eller snarare har jag varit seg. 
Pappa kom och hämtade mig från Johanna vid halv 1, och då var vi i princip nyvakna. Resten av dagen har jag mest gjort ingenting. Spelat lite wii (okej, jag har blivit nörd..) och typ setat vid datan och varit allmänt seg. 
Fast, har inte fått särskilt mycket sömn inatt, och våran natt var rätt spårad, så jag har all rätt att vara trött och så idag!
På kvällen kollade jag på lite film, ja först kollade jag på Marley and me, och  töntig som jag är satt jag och tokbölade helt ensam, men den var ju faktiskt sorlig.. Sen kollade jag på Mean Girls, fast jag kollade inte klart på hela. 
Nu ska jag bara fortsätta som resten av dagen, och ska försöka gå och lägga mig lite tidigare idag så jag vänjer bort dom här vara-uppe-hela-natten vanorna tills skolan sätter igång igen. 

Ha det bra, puss på er!  
En mycket mycket ful bild från nyår, haha den bjuder jag faktiskt på.

Av Frida Pettersson - 1 januari 2013 22:24

I ÅR HAR JAG: 

[x] Skrattat.
[x] Gråtit.
[x] Varit busig.
[x] Dansat.
[x] Tränat.
[x ] Spytt.
[ ] Snusat.
[ ] Rökt.
[x] Blivit sårad.
[x] Sårat någon. 
[ ] Åkt ambulans.
[x] Gjort illa dig. 
[x] Varit kär.
[x] Kramat någon. 
[x] Pussat någon. 
[x] Gjort slut med någon.
[x] Blivit tillsammans med någon.
[ ] Åkt ambulans. 
[x] Skadat mig.
[x] Gjort något jag aldrig kommer att glömma.
[x] Förlorat en vän.
[x] Lärt känna någon ny.
[x] Älskat någon. 
[x] Hatat någon. 
[x] Förändrats.

Av Frida Pettersson - 1 januari 2013 15:49

                           

Här har ni endast några av våra bilder från kvällen och natten. På ungefär 99 % av bilderna har jag ingen aning om vad vi håller på med. Fast otroligt kul hade vi! 

Av Frida Pettersson - 1 januari 2013 15:37

Det är nu 2013 och jag ser det som en ny chans att ta tag i saker och göra detta år till det bästa någonsin!
Jag har bestämt mig för att detta år, ska jag bara ägna min tid åt saker som får mig att må bra, och jag ska bara se till att ha kul exakt hela tiden. Ni som inte gillar mig, ni kan dra. Jag tänker sluta bry mig om vad folk tycker. Dom som bara får dig nedstämd, ska inte heller vara i ditt liv. Fokusera positivt, och fokusera på de människor som verkligen får dig att må bra. Ha kul, lev livet, ta chanser, var den du är och låt ingen ändra på det. 
Just nu är jag lycklig, och det ska ingen få ändra på. Asså, problem uppstår hela tiden och kommer alltid att göra. Men, bara skit i saker och ting, för det är precis vad jag ska göra. 
Ville bara säga det, det var allt för mig. 
Och hörrni, bättre sent än aldrig..
 GOTT NYTT ÅR ALLRA BÄSTA NI, GÖR 2013 TILL VÄRLDENS BÄSTA TID NU!  

2012 borta, nu tar vi nya tag, nya chanser, och bara har det så allmänt jäkla kul !

Av Frida Pettersson - 1 januari 2013 15:20

Ber om ursäkt att jag inte bloggat, men jag har haft totalt fullt upp. Hade gjort ett tidsinställt inlägg som skulle komma upp 00.00 inatt, men det gjorde det inte.. Jaja, ska försöka dra allt om nyårsafton nu, det får väl bli en bibel då.. So what? Jag har mycket att berätta och har haft det så otroligt jäkla roligt !

Började med en traditionell nyårsmiddag med familjen, mycket gott, mycket mätt. Vid 8-tiden kom Johanna. Då käkade vi lite gott, körde just dance, dansade och sjöng som galningar, och tog en massa bilder. När klockan närmade sig 12 gick vi ner, fick varsitt glas pommac (stavning?) och skålade sedan in det nya året. Det kändes bra, samtidigt som det kändes läskigt på något sätt, vet faktiskt inte vad jag kände. Sedan vart Johanna och jag som galna och hoppade runt, gick ut och kollade på alla raketer osvosv. Vid halv 1 skjutsade pappa hem oss till Johanna, vi hade eget huuus, woopwoop.Det första vi gjorde var att släcka ner hela huset, och sätta på musik så hela golvet bokstavligt talat gungade. Vi stog och dansade och sjöng och hade det så sjukt jäkla kul. Sedan dansade vi just dance, och musiken var på max där också. Ja, sen dansade vi mest runt i hela huset och hade lite "minifest" för oss själva! Vid kvart i 3 körde vi ett av våra egna recept, och bakade en chokladbollstårta, otroligt vad vi får för oss.. vilka bakar och sen äter upp det mitt i natten? haha !Resten av natten fortsatte vi att röja, och sen satt jag och spelade wii (tennnis) sent in på natten/morgonen. Så jäkla kul ! nejmen, strax efter halv 6 gick vi och la oss, och jag somnade runt 6-tiden, just därför slog jag rekord ännu en gång i att sova imorse, yaay ! 


TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA NYÅRSAFTON, OCH VÄRLDENS BÄSTA START PÅ 2013, SINNESRUBBAT KUL HAR JAG HAFT DET !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards