fridapetterssons

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Frida Pettersson - 31 januari 2013 21:51

Måste bara säga en sak.. Har fått ännu en kommentar på min blogg, på videon då jag och Emma dansar. 
Denna person skrev "har ni jeanssorts för at vissa rövarna eller? För det första, lär dig stava.. För det andra.
Jag håller med om att Eskilstuna har gått och blivit en stad att skämmas för med tanke på vissa unga tjejer som springer runt och visar upp sig halvnakna, skickar runt massa bilder, osvosv. Men ska man inte få ha jeansshorts längre utan att få elaka kommentarer om att man söker uppmärksamhet och får en hor-stämpel. Jag menar, i sommar då, när alla går runt i bikini.. Ojojoj, då förvandlas visst hela världen till små horor. Väx upp förfasen. 
Nej. Vi hade inte shorts för att visa rövarna? Utan för att vi dansade, och det vart varmt. 

Åh, orkar inte med denna stad längre. Seriöst, sjukt.. Lägg av att klanka ner på varandra hela tiden, herregud.. åh. 

 

Av Frida Pettersson - 31 januari 2013 21:44

Heej dudes ! Får väl ta och snabblogga lite här eftersom det inte blivit någon dunderuppdatering idag, hehe..
Haft en bra skoldag, som vanligt. Härliga skrattattacker, min älskade klass, ja.. en bra dag helt enkelt. 

Vid 4 stack Emma och jag ner och sålde kakor osv till vår klassresa. Bara att leka lite gullig och le som en dåre så får man riktigt mycket sålt, haha sålde 8 burkar var. Fett grymma. Sen hem, lagade finmiddag till mig själv, och resten av kvällen har jag suttit med matte och spanska. Blir alltid lika jäkla arg så fort jag inte fattar någonting, så jag har suttit och köttat algebra en lång stund, och det tar bokstavligt talat död på mig. Börjar typ gråta varje gång för jag blir såå frustrerad..

Ska mysa ner mig i sängen om inte alltför länge. Imorgon är det friiiiday, satans skönt. Efter skolan blir det stan med Johanna, ser fram emot en fin dag som alla fredagar. Pusss  

Av Frida Pettersson - 31 januari 2013 09:01

Kollar film på spanskan just nu. Filmen laggar och slutar fungera typ hela tiden.
Ska försöka höra av mig mer sen, men ikväll har jag träning och en massvis att plugga. Får se om jag hinner.

Ha en fin skoldag, pusss

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards