fridapetterssons

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Frida Pettersson - 1 mars 2013 22:18

Kväller och vad händer? Det som inte fick hända. Som jag lovade mig själv absolut inte får hända. 
Jag blir deppig, tänker på allt. Men nej, inte ok! Eftersom jag har lovat mig själv att absolut inte hålla på såhär längre, så tror jag att jag går ner och tjockar i mig något gott, lyssnar på lite peppmusik och gör allt för att förhindra detta skit. 
Yes, så får det bli. Ska inte känna mig värdelös, finns väl alltid nån liten person som älskar mig.. hoppas jag? haha.. 
Nejmen, peace. STAY POSITIVE! 

 

Av Frida Pettersson - 1 mars 2013 21:27

Helt klart favoriten just nu! Sjukt bra låt och som ett plus i kanten att självaste Anton är vidrigt snygg gör det ju bara tusen gånger bättre!! Imorgon får vi se honom igen i mello då han ska tävla i andra chansen, håller tummarna för att han går vidare!!
Vad tycker ni om honom dåå? Eller ja, den här frågan var väl mest riktad mot tjejer eftersom jag vet att alla töntkillar bara tycker han är gay, pga att han är snygg. Som med alla andra snyggingar. Såååå töntigt!!

 

Av Frida Pettersson - 1 mars 2013 20:49

Tycker att alla ska ta och lyssna på denna låt som en kille i min klass skrivit tillsammans med en kompis. Det är han som rappar "andra versen" eller vad man ska säga. Så alla tar och lyssnar, okok? 

Av Frida Pettersson - 1 mars 2013 18:29

Hej folks ! Härligt med lite helg nu va eller vad säger ni?

Även denna dag har fortsatt bra, med fint väder och härliga kompisar! Lite långtråkigt med en massa sega lektioner bara men det tar man sig igenom. 

 

Vi har lite gäster här nu eftersom papi fyller idag, grattis! Vi har nyligen käkat middag, 3 rätters och grejer. Nej men nu är jag proppmät men sitter trots det och förbered mig inför efterrätt, hihi oupsi!

Vi hörs kanske något mer ikväll, får se om jag hinner. Ha en toppenbra fredag, pusshej! 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards