fridapetterssons

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Frida Pettersson - 5 mars 2013 21:43

Okej, måste bara säga.. Det finns vissa saker jag ääääälskar med killar och tycker är sjukt snyggt !

För det första, magrutor, det kan vara bland det bästa här i livet. Kärlek till er med magrutor!!
För det andra, "V-linjen" eller vad fasen man säger. Också sjukt snyggt, hihi kan glo hur länge som helst.. 

För det tredje, haha och det här är lite svårt att förklara.. Men när dansare (snygga förstås) liksom tar sig mellan benen.. haha nejmen hoppas ni förstår vad jag menar?? Länkar en video på min älskling anton ewald här nedanför. 

 

  Blir bokstavligt talat kär när jag ser detta. Omg. Dör. 

Av Frida Pettersson - 5 mars 2013 20:48

Hej broes !

Och ja, jag är fett stolt över mig själv för vet ni vad? Jag har pluggat, tjoho och tusen applåder till mig typ. Jag menar, det finns ju inte på kartan att lilla jag pluggar liksom? Haha, åh vad jag är bra!

Nu borde jag förmodligen packa i ordning åtminstone lite till imorgon. Är inte alls förberedd, kommer säkert lyckas tappa bort något viktigt och så kommer jag bli tvungen att skippa hela romme.. Ja, det låter som något jag skulle lyckas med! 

 

Vi hörs sen förhoppningsvis. Men måste sova lite tidigare idag för att orka morgondagen. Puss på er!

 

 

Av Frida Pettersson - 5 mars 2013 18:45

 


1. En söt bustier till ett par höga shorts, hett i sommar. Så snyggt, så enkelt!

2. Slitna shorts är väldigt inne just nu, passar till det mesta. Ett måste i sommar!!

3.  Mixa och matcha precis som du känner. Färger är aldrig fel, snarare snyggt! Var inte rädd utan pröva dig fram.

4. Långklänningen, enkelt, stilrent och perfekt om du vill vara lite finare. 

5. En gul bikini är något jag måste ha i sommar (!!!) perfekt till en snygg solbränna!

6. Har sagt det förut men säger det igen. Aztec-mönstret, inne just nu!

7. Trött på det vanliga? Stoppa då in blusen, toppen, linnet osv. Väldigt enkelt och en snabbförändring. Funkar till det mesta!

8. Skinnjackan som jag burit med mig år in och år ut. Har du inte en i garderoben redan så köp. Passar till allt och man tröttnar inte!

Av Frida Pettersson - 5 mars 2013 16:38

Fruktansvärt seg förmiddag enligt mig. Hade buffert (man får jobba med vad man vill) fram tills lunchtid och hade alldeles för mycket saker som jag mååste bli klar med. Istället slutar det med att jag får panik och bara fördriver tiden, så det kändes ju inte sådär toppenbra. 

 

Eftermiddagen vände iallfall till något bra, fick umgås med människor som alltid får mig på bra humör och vi har alltid lika roligt. 


Efter skolan stack jag och Johanna till konsum för lite färds gods för morgondagen då vi sticker till romme över dagen. Sjukligt hur peppad jag är nu, ska bli så saatans kul så det finns inte !
Pusshej !

 
 bara för jag och min bubbla är coola. 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards